بلک بری پریو با پوشش طلای ۲۴ عیار

کمپانی بلک بری ، سرانجام پس از سالها انظار هواداران این برند ، اولین گوشی اندرویدی خود را با نام بلک بری پریو ( Blackberry Priv ) معرفی کرد.پریو اصالت طراحی بلک بری را در قالب سخت افزاری قدرتمند و مدیریت نسخه سفارشی اندروید ، در خود داشته و یک گوشی دوست داشتنی است.اکنون کمپانی ویتنامی کارالوکس که در ارائه نسخه طلایی محصولات شرکت های مختلف مشهور است ، حالا جذابیت بلک بری پریو را با پوششی از طلای ۲۴ عیار ، دوچندان کرده است.

کارالوکس می‌گوید برخلاف سایر بلک‌بری‌های، تفکیک پریو بسیار سخت و زمان‌بر است. شاید این سوال در ذهنتان پیش آید چرا کارالوکس پریو را تفکیک قطعه می‌کند؟ کارالوکس این کار را در جهت زیبا‌تر کردن پریو انجام می‌دهد. پس از تفکیک قطعات پریو، این محصول با طلای ۲۴ عیار تزئین می‌شود تا زیبایی دوچندانی پیدا کند. فرایند تفکیک حدود ۲ ساعت زمان خواهد برد و ۴ ساعت طول می‌کشد تا پریو با طلای۲۴ عیار تزئین شود. البته در این فرآیند از ۱۰ روال مختلف استفاده می‌شود تا مشکلی در این امر پیش نیاید.

متخصصان این شرکت پس از ساعت ها کار بر روی این گوشی اعلام کردند که در ساخت این نسخه تقریبا از ۳۵۰ دلار طلای ۲۴ عیار استفاده شده است و از آنجایی که این نسخه تنها در ویتنام با قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد، قیمت این گوشی برای علاقه‌مندان در سایر کشورها کمی گران‌تر خواهد بود به طوری که می بایست مبلغ ۱۳۰۰ دلار بپردازند.

مشخصات فنی گوشی بلک بری پریو ( BlackBerry Prive ) :

  • نمایشگری ۵٫۴ اینچی از نوع خمیده که با گوریلا گلس ۴ محفاظت می شود
  • تراشه اسنپدراگون ۸۰۸ ( پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 418 )
  • ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و شیار کارت حافظه MicroSD با قابلیت پشتیبانی تا ظرفیت ۲ ترابایت
  • دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی Schneider-Kreuznach که دارای قابلیت تثبیت کننده نوری تصاویر ( OIS ) نیز می باشد – دوربین ۲ مگاپیکسلی
  • در جلو برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمات تصویری
  • باطری با ظرفیت ۳۴۱۰ میلی آمپر ساعت که به صورت ترکیبی تا ۲۲ ساعت و نیم دوام می آورد
  • ضخامت این گوشی ۹٫۴ میلی متر و وزن آن ۱۹۲ گرم می باشد

در ادامه تصاویری از نسخه لوکس و طلایی گوشی بلک بری پریو را تماشا خواهید کرد :

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*