گلکسی اس ۷ با طراحی مشابه گلکسی اس ۶ عرضه خواهد شد

بر اساس شایعات و اخبار غیر رسمی که تا کنون منتشر شده ، سامسونگ از پرچم دار جدید خود یا همان گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) در فوریه ۲۰۱۶ رونمایی خواهد کرد.تا امروز اطلاعات زیادی منتسب به این گوشی منتشر شده و طبق همین اطلاعات گفته شده که گلکسی S7 با طراحی جدید عرضه خواهد شد.اما امروز گزارشی در یک وب سایت کره ای منتشر شده که با رد تمامی این شایعات، اعلام کرد که گلکسی اس ۷ با طراحی مشابه با گوشی گلکسی اس ۶ رونمایی و عرضه خواهد شد.

البته، این بدین معنی نیست که شاهد اعمال هیچگونه تغییری در سایر قسمت های این گوشی نخواهیم بود، چرا که تولیدکنندگان قطعات این گوشی چندی پیش اعلام کرده بودند که تغییراتی به منظور ارتقای عملکرد کلی و همچنین افزایش کیفیت نمایشگر و سنسور دوربین ایجاد خواهد شد.

به گفته منابع خبری مختلف، سامسونگ قصد دارد تا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ که در شهر بارسلون اسپانیا و در روزهای ۲۲ تا ۲۵ فوریه برگزار خواهد شد، از آخرین عضو کهکشانی خود یعنی گلکسی اس ۷ پرده بردارد.

به هر حال، زمان زیادی تا این رونمایی باقی نمانده و باید منتظر ماند و دید که چشم بادامی ها، گلکسی اس ۷ را که نسبت به فروش آن بسیار امیدوارند، مجهز به چه ویژگی ها و مشخصه های فنی روانه بازار خواهند کرد.

منبع : BGR

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*