فروش آنلاین تبلت های مایکروسافت در آمریکا از اپل پیشی گرفت

براساس گزارش وب سایت WinBeta در اکتبر گذشته مایکروسافت موفق شده نسبت به دیگر تولیدکنندگان از جمله اپل، تبلت‌های بیشتری به صورت آنلاین در ایالات متحده به فروش برساند. مایکروسافت بیش از ۴۵ درصد از فروش تبلت ها را به خود اختصاص داده، این در حالی است که سهم اپل به ۱۷ درصد سقوط کرده و همچنین در همین بازه‌ی زمانی یعنی اکتبر، سهم آمازون از ۵ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

براساس این گزارش تبلت‌های به فروش رفته‌ی ردموندی ها با میانگین قیمت ۸۴۴ دلار جز گرانترین تبلت ها به حساب می‌آیند. در تبلت های مایکروسافت سرفیس پرو ۳ ارزان ترین محسوب شده، سرفیس پرو ۴ در میانه قرار دارد و سرفیس بوک گران‌ترین می باشد. برای مثال سرفیس بوک با ۵۱۲ مگابایت حافظه ی داخلی در وب سایت بست بای ۲۶۰۰ دلار فروخته می شود و این در حالی است که میانگین قیمت آیپد ها ۳۹۲ دلار می باشد!

با این حال درست است که مایکروسافت در اکتبر توانسته بازار را به نفع خود تغییر دهد اما در ۱۲ ماه گذشته این اپل بوده که با سهم ۳۴ درصدی رهبری بازار تبلت ها را در دست داشته است. و به دنبال آن به ترتیب مایکروسافت با ۱۷ درصد و آمازون با ۱۱ درصد سهم در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

به طور حتم عرضه سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک در ماه گذشته باعث شده فروش تبلت های مایکروسافت به طور چشم گیری افزایش پیدا کند و احتمال می رود در ماه های آینده شاهد افزایش سهم این کمپانی باشیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*