اپل و رونمایی از کیس باتری دار مخصوص آیفون ۶ و آیفون ۶ اس

کمپانی اپل امروز کیسی معرفی کرد که در داخل خود یک باتری با ظرفیت ۱۷۱۵ میلی آمپر دارد. اندازه این کیس طوری است که فقط می‌توان از آن برای آیفون ۶ و یا ۶ اس استفاده کرد و خبری از نسخه‌ی آیفون ۶ اس پلاس نیست اما احتمال می رود این کمپانی به زودی کیسی نیز برای این گوشی بزرگ عرضه کند.

کیس های باتری دار یا همان Battery case ها وسایلی هستند که شاید یک سال بیشتر از عمرشان نگذشته باشد اما در همین مدت کم توانسته اند کاربران زیادی را برای خود دست و پا کنند و مشتریان ثابتی را فراهم کرده اند. این کیس ها به خصوص برای کسانی که ساعات بیشتری را بیرون از خانه سپری میکنند، بسیار مناسب اند زیرا به طور متوسط بیش از ۲ ساعت را به طول عمر باتری دیوایس تان اضافه میکنند و باعث میشود بیشتر بتوانید از آنها استفاده کنید.

حال به تازگی اپل نیز وارد این بازار شده است و برای اولین بار یک کیس باتری دار مخصوص آیفون ۶اس و آیفون ۶ را تولید و عرضه کرده است. این قاب که تنها برای آیفون ۶ و ۶اس قابل استفاده است، با قیمت ۹۹ دلار در فروشگاه آنلاین اپل به فروش میرسد و ویژگی جالب آن این است که نیازی به روشن یا خاموش کردن ندارد و بعد از اتصال به دیوایس، به طور خودکار میزان شارژ آنرا افزایش میدهد.

یعنی به دلیل هماهنگی این قاب و سیستم عامل آی او اس، مقدار شارژی که در استاتوس بار نمایش داده میشود، شارژ باتری خود دیوایس به اضافه‌ی این قاب هوشمند است. اپل تضمین کرده است که با استفاده از این وسیله، عمر باتری تا ۲۵ ساعت تماس مداوم، ۱۸ ساعت جستجو‌ی اینترنت و ۲۹ ساعت پخش ویدیو افزایش میابد.

از نظر طراحی نیز با ضخامت کم، این کیس عملا مانند یک قاب محافظ معمولی عمل میکند و چندان به چشم نمیاید. همچنین جالب است بدانید که این قاب برخلاف قاب های دیگر، دارای یک پورت لایتنینگ در زیر خود است. یعنی حتی هنگام استفاده از آن، باز هم پورت لایتنینگ دیوایس باز است و میتوانید از آن استفاده کنید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*