گلکسی اس ۷ در دو سایز متفاوت به بازار عرضه خواهد شد ؟!

پرچم داران جدید سامسونگ از جمله محصولات مهم سال آینده هستند که علاقمندان بسیاری منتظر رونمایی از آنها می باشند.در آخرین خبر های منتشر شده از این گوشی ها، گفته می شود که گلکسی اس ۷ در دو سایز متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.این خبر توسط منابع مختلفی منتشر شده و حتی تصویری نیز برای تایید آن منتشر گردیده است.

به گفته ی منبع چینی ET News، جدید ترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy 7 در ابعاد مختلف به بازار خواهد آمد. به نقل از این منبع دو مدل ۵.٢ اینچی با صفحه نمایش صاف (flat) و ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش منحنی (curved) تحت نام مشهور edge به فروش خواهد رسید.

این ادعا همچنین در تصویر منتشر شده توسط شای میزراچی که سال گذشته اطلاعات صحیحی در خصوص S6 اج پلاس را منتشر کرده بود نیز تایید شده است.این تصویر، علاوه بر اینکه نشان می دهد سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی S7 اج را با نمایشگر ۵.۵ اینچی و گلکسی S7 را با نمایشگر ۵.۲ اینچی عرضه کند، مشخص می کند که پشت این گوشی ها شبیه به گلکسی نوت ۵ و S6 اج پلاس طراحی شده است.همچنین اگر به نیمه پایینی تصویر توجه کنید به موضوع جالب دیگری نیز پی می برید. در این گوشی ها ابزار انتشار مادون قرمز حذف شده است. البته با توجه به اینکه سایر تولیدکنندگان در اسمارت فون های تولیدی خود در سال ۲۰۱۵ این ابزار را حذف کرده بودند ، شاید این اقدام سامسونگ خیلی هم تعجب آور نباشد.

galaxy-s7-1

انتشار دو گونه ی مختلف گلکسی ٧ سامسونگ، سیاست این شرکت را بسیار به نحوه ی کار اپل نزدیک تر کرده است. با این تفاوت که دو مدل iPhone6 و iPhone 6 plus اپل هر دو در یک زمان منتشر شدند، اگرچه مدل S6 Edge+ سامسونگ ماه‌ها بعد از پرچمدار مدل پایه ی خود به بازار آمد.
منبع ناشناس در خبرگزاری ET همچنان بیان کرده است که تولید انبوه این دستگاه به میزان پنچ میلیون واحد (٣.٣ میلیون دستگاه از گلکسی S7 و مابقی از S7 Edge) و شروع تولید از فوریه ی سال ٢٠١۶ میلادی خواهد بود.

این در حالی است که پیش از این Wall Street Journal تاریخ عرضه ی گلکسی اس ٧ را مارس ٢٠١۶ اعلام کرد. این نشریه همچنان اعلام کرد که پرچم دار جدید سامسونگ بسیار مشابه نسل قبلی خود است، اگرچه قابلیت‌هایی مانند صفحه نمایش حساس به فشار (همانند ۳D تاچ اپل) به آن اضافه خواهد شد.

منابع : theverge & androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*