CES و تصاویر خارق العاده ای از اتوموبیل FFZERO1

رویداد CES یکی از بزرگترین اتفاقات هر ساله است که کمپانی‌ها با معرفی محصولات جدید خود شرکت کنندگان را به وجد می‌اورند. ما نیز قصد داریم تا با نمایش تصاویری از اتوموبیل جدید فارادی فیوچر به نام FFZERO1 شما را متحیر کنیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

یکی از سوالاتی که حتما از خود خواهید پرسید این است که چطور باید سوار اتوموبیل شد؟ خب ما نیز نمی‌دانیم. کمپانی فارادی فیوچر (Faraday Future) یکی از هایپ‌های CES امسال است که با معرفی محصولات خود رسانه ها و شرکت کنندگان را متحیر ساخته است. این کمپانی حتی در صنعت خودروسازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرده و در چند ماه گذشته یکی از سوژه های رسانه ها بوده که چگونه درآمد دارد و بودجه‌ی خود را از کجا تامین می‌کند. حتی اینکه افراد این کمپانی چه کسانی هستند نیز برای رسانه ها مشخص نیست.

این بار اما مطبوعات توانسته اند اطلاعات جالبی بدست آورند. هزینه‌ی این کمپانی از طریق کمپانی LeTV چینی تامین می‌گردد. اتوموبیل FFZERO1 نیز یک خودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری برقی‌ست که بیشتر یک نمونه‌ی آزمایشی بوده و مانند تصاویر نقاشی زیبا ولی عملا غیر واقعی‌ست.

با این حال، بر روی کاغذ یک اتوموبیل پرقدرت است. این خودرو توسط ریچارد کیم (Richard Kim) طراح BMW i3 و i8 fame طراحی شده است. این اتوموبیل بیشتر شبیه خودروی بتمن می‌ماند. خودروی تک سرنشین که نحوه‌ی سوار و پیاده شدن از آن مشخص نیست و مشخصات یک اتوموبیل مسابقه ای را نیز ندارد.

آقای نیک سمپسون (Nick Sampson) از فارادی فیوچر گفته است که ما شاهد یک اتوموبیل واقعی در چند سال آینده خواهیم بود. البته من نمی‌دانم که اتوموبیل آن‌ها چه شکلی در آینده به چه شکلی‌ معرفی می‌گردد، اما می‌دانم که شباهتی به این اتوموبیل نخواهد داشت.

منبع: theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*