معرفی مانیتور جدید دل با قابلیت نمایش محتوی لپ تاپ ها و گوشی های اندرویدی به صورت بی سیم

بعد از اینکه دل بهترین دستگاه CES سال پیش را در دسته‌ی تبلت ها با  XPS 13 از آن خود کرد. انتظار می‌رقت دل در سال ۲۰۱۶ با محصولات بیشتری به CES باز گردد و افتخارات بیشتری کسب کند. اما امسال اکثر گجت های این کمپانی برای کسب و کار ها طراحی شده اند. جالب ترین موردی که از این کمپانی معرفی شد، دو صفحه نمایش بی‌سیم در اندازه های ۲۳ و ۲۳.۸ اینچ هستند.

این دو نمایشگر قادر هستند به شکل بی‌سیم محتوا موجود در لپتاپ های ویندوزی و گوشی های اندروییدی را به نمایش در آورند. اما نسخه‌ی ۲۳ اینچی بیشتر مورد توجه واقع خواهد شد چرا که برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است. در صورتی که نسخه‌ی ۲۴ اینچی با وجود شارژر بی سیم و پشتبانی از qi و PMA ببشتر در کار های نجاری استفاده خواهد شد.

همچنین مدل کوچکتر دو بلنگوی سه واتی دارد درحالی که برداری بزرگتر آن بلندگویی در خود جای نداده است. به ازای آن، مدل بزرگتر دقت صفحه نمایش بالاتری دارد و حاشیه های آن کمتر هستندو این دو مانیتور قرار است در ۳۱ مارس با قیمت ۴۲۹ دلار برای نسخه‌ی ۲۳ اینچی و قیمت ۴۶۹ دلار برای نسخه‌ی ۲۴ اینچی عرضه شوند.

دیگر محصولی که دل معرفی کرد، Latitude 11 سری ۵۰۰۰ بود که صفحه نمایش ۱۱ اینچی ( از لحاظ فنی ۱۰.۸ اینچ)دارد و با وجود صفحه کلید جدا شدنی اش می‌تواند به عنوان یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه در اوایل ماه آینده با قیمت ۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*