دوربین های سری Super 8 کداک دوباره معرفی شدند!

کمپانی کداک با الهام از طراحی دوربین های کلاسیک سوپر ۸، دوربین جدیدی ساخته که می تواند تصاویرش را روی فیلم های واقعی ذخیره کند. این کمپانی با سابقه سازنده دوربین برای دادن ظاهری مدرن به دوربین جدید خود با Yves Behar، طراح صنعتی مطرح همکاری کرده و قابلیت های جالب توجهی را در آن گنجانده است.

دوربین های جدید کداک از میکروفن یکپارچه سازی شده، منظره یاب دیجیتالی و بسیاری از گزینه های ارتباطی نظیر کابل USB و کارت حافظه ی SD پشتیبانی می کنند که قطعا در سری Super 8 قدیم استفاده نشده بودند.

پس از تلفیق طراحی قدیم با جدید در سری جدید دوربین های کداک، تصاویر برروی کارتریج هایی ثبت می شوند. در مصاحبه ای که Jeff Clarke، مدیرعامل کداک با روزنامه ی وال استریت ژورنال داشت، بیان شده است این کارتریج ها قیمتی مابین ۵۰ تا ۷۵ دلار خواهند داشت. قیمت دوربین به تنهایی نیز بین ۴۰۰ تا ۷۵۰ دلار برایتان آب خواهد خورد. پس از تصویربرداری، دو گزینه پیش روی شما قرار خواهد گرفت : می توانید از ویدئوی خانگی خود یک کپی دیجیتال داشته باشید؛ یا یک فیلم ۸ میلی متری که قابلیت پخش برروی پروژکتور را دارد انتخاب کنید.

ظاهر قدیمی این دوربین های امروزی بسیار جالب و خاطره انگیز می باشند و برای طرفداران برنامه ی یادگاری صدا و سیما و بطور کلی کسانی که علاقه به تجدید خاطرات قدیمی خود دارند بسیار دل انگیز می باشد.

کداک درباره ی قیمت گذاری این محصول دوست داشتنی سخنی به میان نیاورده و به عرضه شدن آن در پاییز سال آینده، بسنده کرده است.

منبع : Gizmodo 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*