ال جی لپ تاپ ۴K جدید خود را معرفی کرد

کمپانی های زیادی سال گذشته را سخت تلاش کرده اند تا امروز، اولین روز رسمی CES 2016، حرفی برای گفتن داشته باشند. از جمله ی این کمپانی ها، شرکت کره ای LG است که در گوشه ی مرکز کنوانسیون غرفه ی خود را برپا کرده است. در ادامه مطلب، با لپ تاپ جدید LG آشنا شوید.

۱۵U560، لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی این سازنده ی کره ی جنوبی است که رزولوشن خیره کننده ی ۴K (3,840 x 2,160( را ارائه می دهد. ویندوز ۱۰، اسپیکر های Harman Kardon، رم اجرایی ۸ گیگابایتی DDR3، گرافیک NVIDIA 940M و هارددیسک یک ترابایتی یا ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD به انتخاب کاربر، همه و همه جمع گشته اند تا تجربه ای منحصر بفرد برای شما به ارمغان بیاورند.

اگر بین مشخصات این لپ تاپ به دنبال مدل پردازنده ی آن هستید، باید بگوییم تنها خود LG از مشخصات دقیق آن خبر دارد و استفاده از آخرین نسل پردازنده های اینتل i3، i5، i7 تنها اطلاعات فاش شده در این باره هستند.

همانطور که در تصویر مشاهده می شود، تضاد زیبایی بین کیبورد سفید رنگ و حاشیه ی صفحه نمایش که به رنگ سیاه در آمده وجود دارد. البته این رنگ سیاه در ناپیدا کردن فاصله ی صفحه نمایش با بدنه نیز تاثیر زیادی داشته است.

با توجه به سایز کلی دستگاه، بنظر می رسد لپ تاپ وزن کمی نخواهد داشت؛ اما نمایشگر با کیفیت ۴K آن به قدری شما را مجذوب خود می کتد که از توجه شما به وزن دستگاه می کاهد.

متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان توزیع به بازار این محصول وجود ندارد.

منبع : Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قدرت مند نیست ولی خوشکله اونم نه زیاد…. :Distort:

  2. نمیدونم این ال جی چی علاقه ای به پلاستیک داره :Worry: :Worry: