کامپیوتر گیمینگ اوریجین Omni معرفی شد؛ پرقدرت ترین All-in-One منحنی جهان

تا قبل از نمایشگاه CES 2016 ، کمتر شاهد عرضه کامپیوترهای All-in-One مخصوص بازی توسط کمپانی های سازنده بودیم، اما امسال داستان فرق کرده و شاهد رونمایی از رایانه های بدون کیس گیمینگ قدرتمندی هستیم.یکی از این محصولات، کامپیوتر جدید کمپانی اوریجین ( Origin ) با نام Omni است که لقب پرقدرت ترین All-in-One منحنی موجود در جهان را از آن خود کرده است.در ادامه و معرفی این محصول جدید با ما همراه باشید.

origin_pc_omni-100636392-large

با نخستین نگاه به این محصول قدرتمند، از چگونگی آتش نگرفتن این همه سخت افزار در یک لایه بسیار نازک مانیتور تعجب خواهید کرد.تا قبل از عرضه کامپیوتر جدید اوریجین، قدرتمندترین All-in-One مخصوص گیمینگ جهان مجهز به کارت گرافیک GeForce GTX 960 بوده است و این در حالیست که، کامپیوتر All-in One مدل Omni مجهز به یک کارت گرافیک ۱۲ گیگابایتی دارای مایع خنک کننده GeForce Titan X و پردازنده ۸ هسته ای مدل Core i7-59660X به همراه یک مانیتور منحنی ۳۴ اینچی می‌باشد که بدون شک خود را تا به این لحظه بی رقیب خواهد دید.

originomni-2-1500x1000

صفحه نمایش QHD منحنی این محصول نیز دارای ابعاد ۲۱:۹ بوده و  نهایت رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را با بهترین کیفیت به نمایش می‌گذارد. همچنین این محصول قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 تا سقف ۳۲ گیگابایت را به راحتی در خود جای داده است.هرچند که Omni نسبت به سایر کامپیوترهای All-in-One از ضخامت بیشتری برخوردار است، اما این بیشتر بودن به معنای آن نیست که کالاً قابل لمس باشد.فضای پشتی صفحه نمایش Omni دارای یک درپوش شفاف می‌باشد که به کاربران اجازه این را خواهد داد تا تمامی قطعات Omni را به خوبی مشاهده نمایند.

در حال حاضر کمپانی اوریجین قیمت دقیقی را برای کامپیوتر All-in-One مدل Omni مشخص ننموده و به نظر می‌رسد که قیمت پیشنهادی آن فراتر از نمونه‌های مشابه ساخته شده توسط کمپانی Maingear باشد.

در ادامه شما را به دیدن ویدیوی معرفی این کامپیوتر قدرتمند دعوت می کنیم :

منبع : pcworld

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*