Dell از ۲ نمایشگر جدید خود در CES رونمایی کرد

به تازگی کمپانی Dell از دو نمایشگر جدید خود در CES رونمایی کرده است. این دو محصول جدید عبارتند از یک نمایشگر اولترا شارپ ۲۴ اینچی و یک نمایشگر ۲۷ با حاشیه‌ ای فوق العاده کم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اگر از کاربران قدیمی کامپیوتر باشید، به احتمال زیاد مانیتورهای CRT را به خاطر دارید. این نمایشگرها ابعاد نسبتا بزرگی داشته و حاشیه‌ی آن‌ها به قدری زیاد بود که گاهی اوقات حواس کاربر را پرت می‌کرد. هرچند در شرایط کنونی نمایشگرهای فوق باریک در بازار موجود است که در مقایسه با مانیتورهای CRT تقریبا حاشیه ای ندارند و یا حاشیه‌ی صفحه تا حد امکان کم است.

کمپانی DELL نیز از غافله عقب نمانده و دو مانیتور اولترا شارپ با حاشیه ای فوق العاده کم در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچ معرفی نموده است. باید گفت که هر دو مانیتور شباهت زیادی به یک دیگر دارند، اما تفاوت در رزولوشن آن‌هاست. مانیتور ۲۴ اینچ دارای رزولوشن فول اچ دی (Full HD) است، در حالی که محصول دیگر کمپانی با صفحه‌ی ۲۷ اینچی که دارد از رزولوشن کواد اچ دی (QHD) استفاده می‌کند.

میزان حاشیه نیز در دو نمایشگر متفاوت است. در مانیتور ۲۴ اینچی میزان حاشیه در بالا و سمت راست و چپ صفحه به ۵.۳ میلی‌متر و در پایین صفحه به ۸.۳ میلی‌متر می‌رسد.  در حالی که میزان حاشیه در بالا و سمت راست و چپ مانیتور ۲۷ اینچی ۷.۳ میلی‌متر بوده و مانند مدل کوچک‌تر، میزان حاشیه در پایین صفحه ۸.۳ میلی‌متر است.

وسعت رنگ هر دو نمایشگر نیز ۹۹ درصد sRGB در deltaE<2 است. همچنین از نظر ارتباطات نیز هر دو نمایگشر دارای HDMI 1.4 ،DP 1.2 ،mini-DP 1.2 ،DP-out ،USB 3.0 x 4 و خروجی صدا هستند. جالب است بدانید که هر دو نمایشگر از یک دسته استفاده می‌کنند. به این معنی که می‌توانید به گوشه ای از میز آن‌ها را متصل نمایید و لزوما به پایه های سنتی احتیاجی ندارند. قیمت و زمان عرضه‌ی محصولات جدید DELL هنوز مشخص نشده است.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*