هوشمند بنوشید: معرفی بطری آب LifeFuels در CES 2016

در نمایشگاه CES 2016 یک بطری آب مجهز به صفحه نمایش رنگی حضور یافت. بطری که با قابلیت های ویژه‌ی خود عصری جدید را در دنیای نوشیدنی ها به وجود خواهد آورد. این بطری هوشمند متعلق به شرکت LifeFuels است که می‌تواند افزودنی ها و طعم دهنده های موجود نوشیدنی را اندازه‌گیری کند و افزودنی های مورد نیاز شما را به آن اضافه کند. در داخل این بطری قسمتی برای استفاده از پنج بسته تغذیه ای قرار گرفته است. همچنین این بطری قادر است به وسیله بلوتوث با گوشی هوشمند شما ارتباط بر قرار کند تا از میزان آبی که در آن روز نوشیده‌ای با خبر شوید.

هرچند که این بطری تمامی کارها را خودش انجام خواهد داد اما یک صفحه نمایش به اندازه‌ی ساعت هوشمند برای آن در نظر گرفته شده است  و در پایین این نمایشگر دکمه هایی واقع شده اند که به این وسلیه می‌توانید میزان افزودنی هایی که می‌خواهید به آب اضافه کنید را تنظیم نمایید. صفحه نمایش این بطری و موتور اضافه کردن افزودنی ها می‌توانند به شکل بی‌سیم شارژ شوند. به گفته‌ی سخنگونی شرکت LifeFuels، این دستگاه باید هر چند روز یکبار شارژ شود اما به میزان استفاده‌ی شما از آن بستگی دارد. این شرکت با ۴۰ برند مختلف نوشیدنی قرار دادی بسته تا بتواند به افزودنی های مثل آب نارگیل دسترسی داشته باشد. ابن بطری هوشمند همچنین قادر است با اپلیکیشن هایی نظیر فیت بیت،  MyFitnessPal و اپل Health جفت شود تا آمار و ارقامی چون تغذیه و مصرف آب را با آنها به اشتراک بگذارد.

این بطری هوشمند اولین محصولی است که توسط شرکت LifeFuels توسعه داده شده. تمرکز این دستگاه روی ورزشکاران، ورزشگاه ها و مربیان شخصی بوده است. این دستگاه در مرحله‌ی اولیه با ۱۰ مکمل، ۱۹۵ دلار برای پیش فروش قرار گرفته است.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*