۷۵ درصد از موبایل‌های اپل از سیستم عامل IOS 9 استفاده می‌کنند

به تازگی اپل آماری منتشر کرده که طبق آن بیش از ۷۵ درصد گوشی‌های کمپانی از سیستم عامل IOS 9 استفاده می‌کنند که این یعنی از هز ۴ گوشی، ۳ عدد آن دارای جدیدترین نسخه‌ی آی او اس است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ماه گذشته میزان موبایل‌های اپل که از سیستم عامل IOS 9 استفاده می‌کردند به ۷۰ درصد رسیده بود و با یک حساب سر انگشتی می‌توان فهمید که در ماه گذشته کاربران بیشتری به سیستم عامل جدید اپل کوچ کرده اند.

جالب است بدانید که وقتی IOS 9 در شهریور ماه منتشر شد، آمار گوشی‌هایی که این سیستم عامل بر روی آن‌ها نصب شد به بیش از ۵۰ درصد رسید. کمپانی نیز در بیانیه ای گفت که این سریع‌ترین آماری‌ست که کمپانی در عرضه‌ی یک سیستم عامل جدید مشاهده کرده.

IOS 9

به تازگی اپل نسخه‌ی بتای IOS 9.3 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است. این نسخه دارای قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از قابلیت استفاده‌ی چند کاربر به صورت همزمان برای آیپد (البته در حال حاضر این قابلیت فقط برای مدارس آماده خواهد شد) و همچنین قابلیتی به نام شیفت شب که نور صفحه‌ی نمایشگر را طوری تنظیم می‌کند که رنگ‌های آبی روشن به چشمان شما آسیبی نرسانند.

همچنین جا دارد بگوییم که آمار بدست آمده بر طبق استفاده از فروشگاه اپلیکیشن اپل به دست آمده، بنابراین احتمال دارد که میزان موبایل‌هایی که از جدیدترین سیستم عامل IOS استفاده می‌کنند بیشتر از میزان اعلام شده باشد.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*