دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro2 رسما معرفی شد

کمپانی فوجی فیلم روز گذشته در یک رویداد اختصاصی از محصولات جدید خود رونمایی کرد.یکی از این محصولات دوربین فوجی فیلم ایکس پرو ۲ ( Fujifilm X-Pro2 ) می باشد که به سنسور جدید ۲۴٫۳ مگاپیکسل APS-C X-trans CMOS III مجهز شده و بعنوان پرچمدار دوربین‌ های میان‌رده این کمپانی معرفی شده است.

فوجی در این دوربین علاوه بر سنسور X-trans CMOS III, از پردازنده جدیدی بنام X-Processor Pro بهره برده که ترکیب این دو، قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار هیبریدی ۲۷۳ نقطه‌ای، عکاسی پیاپی ۸ فریم بر ثانیه و بیشینه ایزو ۵۱۲۰۰ را برای XPro2 به ارمغان آورده است.

۷۷ نقطه از سیستم فوکوس خودکار ۲۷۳ نقطه‌ای دوربین بصورت تشخیص فاز Phase Detection عمل کرده و ۴۰ درصد از تصویر را در برمی‌گیرند.

از جمله امکانات این دوربین می‌توان به منظره‌یاب هیبریدی اشاره نمود که به خواست کاربر می‌تواند بین حالت اپتیکال و الکترونیک سوییچ کند. چنین امکانی را پیش از این در دوربین‌های X100S و X100T نیز شاهد بوده‌ایم.

در قسمت پشتی دوربین یک نمایشگر ۳ اینچی ثابت با رزولوشن ۱٫۰۶۲ میلیون نقطه تعبیه شده است.بدنه دوربین از جنس آلیاژ منیزیوم و طراحی آن علیرغم نگاهی به گذشته، کاملا قابل قبول و چشم‌نواز است.

فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم در رزولوشن FullHD, بیشینه سرعت شاتر ۱/۸۰۰۰ ثانیه، درگاه دوگانه کارت حافظه، پشتیبانی از لنزهای X-Mount و وای‌فای، دیگر امکانات و قابلیت‌های این دوربین را تشکیل داده‌اند.

دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro2 از ماه آینده میلادی (اواخر بهمن ۸۴) با قیمت ۱۷۰۰ دلار برای بدنه عرضه خواهد شد.در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این دوربین جدید دعوت می کنیم :

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*