دوربین بدون‌آینه فوجی فیلم X-E2s با سنسور ۱۶٫۳ مگاپیکسلی و سیستم فوکوس خودکار ۷۷ نقطه‌ای معرفی شد

دوربین بدون‌آینه X-E2s ، یکی دیگر از محصولاتی است که فوجی فیلم در رویداد روز گذشته خود از آن رونمایی کرد.این دوربین به یک سنسور ۱۶٫۳ مگاپیکسلی APS-C X-Trans CMOS II و سیستم فوکوس خودکار ۷۷ نقطه‌ای مجهز شده و در واقع نسخه ارتقاع یافته دوربین قدرتمند X-E2 می باشد که جایزه دوربین طلایی سال ۲۰۱۳ را بدست آورده بود.

مهمترین ارتقاء این دوربین را باید در سیستم فوکوس هیبریدی ۷۷ نقطه‌ای wide/tracking آن جستجو نمود.این سیستم توسط خود فوجی توسعه داده شده و به تازگی بصورت یک آپدیت ویژه برای اغلب دوربین‌های رده بالای این کمپانی و همچنین X-E2 بصورت ۴۹ نقطه، ارائه شده است.

فناوری فوکوس wide/tracking به دوربین توانایی فوکوس مداوم بر روی سوژه را در طول ثبت فریم می‌دهد. قابلیتی که در عکاسی از صحنه‌های سریع، بسیار کاربردی خواهد بود.سرعت فوکوس X-E2 پس از آپدیت، به ۰٫۰۸ ثانیه رسیده که در برابر سرعت فوکوس X-E2s با ۰٫۰۶ ثانیه، کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند.X-E2s علاوه بر سیستم فوکوس ارتقایافته، به یک منظره‌یاب الکترونیک EVF نیز مجهز شده تا برتری بیشتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

نمایشگر ثابت این دوربین نیز از نوع ۳ اینچی LCD است و از دیگر مشخصات و امکانات آن می‌توان به بیشینه ایزو ۵۱۲۰۰, فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم در رزولوشن FullHD و وای‌فای داخلی اشاره نمود.

فوجی فیلم X-E2S از اواخر بهمن ۹۴ با قیمت ۷۰۰ دلار برای بدنه و ۱۰۰۰ دلار بهمراه لنز ۱۸-۵۵ میلیمتری F/2.8-4 عرضه خواهد شد.در ادامه تصاویری از این دوربین را مشاهده خواهید کرد :

منبع : fujifilm

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*