آیا امسال شاهد ۴ مدل از هواوی P9 خواهیم بود؟

سال گذشته هواوی ۳ مدل از P8 عرضه کرد: یک مدل معمولی با صفحه‌ی ۵.۲ اینچی، P8 Lite با صفحه‌ی ۵ اینچی و مدل P8 Max با صفحه‌ی بزرگ ۶.۸ اینچی. بنابر گزارشات جدیدی که به دستمان رسیده هواوی می‌خواهد امسال ۴ مدل از گوشی P9 ساخته و عرضه کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه خواندید هواوی می‌خواهد ۴ مدل جدید از پرچم‌دار خود بسازد که سه مدل از آن‌ها نسخه‌ی پیشرفته‌ی مدل قبلی خواهند بود: هواوی P9، هواوی P9 Lite، هواوی P9 Max و مدل چهارم که گفته شده از تمامی مدل‌های دیگر قدرتمندتر و پیشرفته‌تر است.

بنابر گزارشات، مدل چهارم باید صفحه‌ ای بزرگ‌تر از مدل معمولی P9 و کوچک‌تر از P9 Max داشته باشد. بنابراین اگر صفحه‌ی مدل پی ۹ را ۵.۲ اینچ و صفحه‌ی پی ۹ مکس را ۶.۸ اینچ در نظر بگیریم اندازه‌ی صفحه‌ی مدل چهارم باید بین ۵.۳ تا ۶.۷ اینچ باشد. همچنین گفته شده که مدل چهارم P9 دارای میزان رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد بود. در کنار آن، احتمالا از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز دوگانه در عقب این گوشی استفاده خواهد شد. با این حساب هواوی برای بار دوم از یک لنز دوگانه در گوشی خود استفاده خواهد کرد (اولین بار در Honor 6 Plus استفاده شد).

در گذشته یک دیاگرام به شما نشان دادیم که گفته شده بود احتمالا طراحی P9 است که دارای یک دوربین دوگانه و دکمه‌ی خانه‌ی سخت افزاری‌ست و در آن اسکنر اثرانگشت به کار رفته است. بنابراین احتمال دارد که این دیاگرام متعلق به مدل چهارم باشد که از مشخصات مشابهی استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر نیز می‌دانیم که حداقل یکی از این چهار مدل هواوی P9 از تراشه‌ی Kirin 950 با پردازنده‌ی ۸ هسته ای استفاده خواهد کرد. همچنین تمامی این مدل‌ها مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶ خواهند بود.

هواوی P9

آنطور که معلوم است هواوی قصد ندارد تا مدل‌های جدید گوشی خود را در MWC 2016 معرفی کند بلکه می‌خواهد در یک مراسم جداگانه این کار را انجام دهد. با این حال نظر خود را در مورد گوشی‌های هواوی مخصوصا مدل چهارم P9 با ما در میان بگذارید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*