اپل در تلاش برای رفع مشکل نمایش غلط درصد شارژ باتری در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس

گوشی‌های هوشمند آیفون ۶اس و ۶اس پلاس ممکن است به واسطه یک اشکال نرم افزاری، درصد شارژ باتری را به درستی نمایش ندهند. این اتفاق برای کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان اتفاق افتاده است که در انجمن پشتیبانی اپل مطرح نموده اند.خبر خوب این است که خود اپل نیز این موضوع را متوجه شده و تایید کرده است. هم اکنون نیز به دنبال راه حلی برای این موضوع می‌باشند. البته این کمپانی می‌گوید که این مشکل برای کسانی که زمان را به صورت دستی تغییر داده‌اند، رخ می‌دهد که برای افرادی که در مناطق مختلف زمانی سفر می‌کنند واقعا آزار دهنده است.

زمانی که نشانگر مقدار باتری به شما میزان صحیحی را نشان ندهد باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. در حالی که شما فکر می‌کنید به اندازه کافی شارژ دارید و منزل را ترک می‌کنید ولی پس از مدتی دستگاه شما خاموش می‌شود. البته اپل یک راه حل برای این موضوع بعه صورت موقت ارائه داده است. ریستارت کردن آیفون و مراجعه به آدرس Settings > General > Date & Time و مطمئن شدن که تنظیمات تاریخ و ساعت بر روی حالت اتوماتیک قرار دارند.

اگر بازهم این مشکل رخ دهد باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید، این شرکت در حال حاضر در حال تحقیق و بررسی در این باره و یافتن راه حل است و امید است که در آپدیت‌های بعدی iOS این مشکل رفع شود. اپل باید کمی در موارد این چنینی دقت بیشتری به خرج دهد چون مطمئناً تاثیرات منفی بر ذهن کاربران می‌گذارد، چندی پیش بود که مشکلی متفاوت با این مسئله برای آیپد پرو رخ داده بود.

منبع: UberGizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من یه هفته اس گوشی و خریدم ساعتشم اتومات تنظیم بود ولی بعد یه چهار روز گوشیم رو وقتی شارژ میکنم یه درصد و نشون میده بعد یه مدت یه عدد دیگه رو نشون میده ینی این ایراد از باتری گوشی نیست؟؟؟؟

  2. این که همینجوری شارژ درست حسابی نداره.