تماشا کنید: برخورد بی رحمانه با لومیا ۹۵۰ ایکس ال

از زمان معرفی و عرضه پرچم داران جدید مایکروسافت ، یعنی دو گوشی لومیا ۹۵۰ ( Lumia 950 ) و لومیا ۹۵۰ ایکس ال ( Lumia 950 XL ) به بازار، شاهد انواع و اقسام نقد و بررسی ها از این دو گوشی بوده ایم.اما تا قبل از امروز، بررسی درستی از میزان مقاومت فیزیکی لومیاهای جدید منتشر نشده بود.حالا شاهد حضور حضور لومیا ۹۵۰XL در شرایط سخت هستیم؛ جایی که به شکلی بی رحمانه ، دردانه مایکروسافت را مورد آزمون های سخت فیزیکی نظیر تست خط و خش ، حرارت و خم کردن قرار داده اند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کاربری قید هزینه ای که صرف خرید پرچمدار جدید مایکروسافت کرده است را زده و گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال را به زیر تیغ برده و آن را در شرایط و آزمون های سخت، امتحان و بررسی کرده است. او مقاوت صفحه نمایش گوشی را در برابر اشیا تیز و برنده بررسی می کند و سپس به سراغ دوربین گوشی و بدنه پلی کربناتی آن می رود تا مقاوت آن ها را نیز در برابر اجسام تیز بسنجد.

سپس نوبت به مشاهده مقاومت گوشی در برابر شعله آتش می رسد که لومیا ۹۵۰ ایکس ال در این زمینه مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. اما داستان به همین جا ختم نمی شود و در ادامه به بررسی مقاومت گوشی در برابر فشار و خم شدن پرداخته می شود.

در آخر قطعه مربوط به سیستم خنک کننده مایع گوشی مورد بررسی قرار می گیرد.نکته جالبی که در این ویدیو دیده می شود, عدم وجود هرگونه مایعی در این سیستم خنک کننده می باشد.حال مشخص نیست که منظور مایکروسافت از سیستم خنک کننده مایع چه بوده است!

در ادامه این ویدیو را با هم مشاهده می کنیم تا مقاومت پرچمدار ویندوزی جدید مایکروسافت را در عمل ببینیم.

نظر شما در مورد این بررسی و مقاومت لومیا ۹۵۰ ایکس ال در برابر این آزمون های سخت چیست؟

منبع :winbeta