مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۷ در Geekbench اعلام شد

یک مدل دیگر از گلکسی S7 نیز گویا پایش به بنچمارک‌ها باز شده است. این مدل که با کد SM-G930W8 شناخته می‌شود به تازگی در دیتابیس Geekbench فرار گرفته و بعضی از مشخصات پرچم‌دار جدید سامسونگ را مشخص کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

جالب است بدانید که نتایج بنچمارک نشان می‌دهد که این مدل از تراشه‌ی ساخت خود سامسونگ یعنی Exynos 8890 به جای اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند بنابراین می‌توان گفت که نسخه‌ی آنلاک شده و جهانی‌ست. همچنین میزان رم این مدل ۴ گیگابایت است که در دیگر اخبار نیز این میزان تایید شده بود.

از دیگر مشخصات موبایل گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) می‌توان به صفحه‌ی ۵.۱ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی، و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. نکته‌ی جالب دیگر نیز این است پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ خواهد بود.

جدا از تفاوتی که میان اندازه‌ی صفحات گلکسی S7 و S7 Edge وجود دارد، هر دو گوشی دارای درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی خواهند بود. البته باید در نظر گرفت که گوشی‌هایی که به بنچمارک‌ها داده می‌شوند نمونه‌ی آزمایشی بوده و احتمال اینکه در نسخه‌ی نهایی تغییراتی به وجود آید و یا نتایج بنچمارک‌ها با یک دیگر متفاوت باشد زیاد است. با این حال آنطور که معمول شده سامسونگ می‌خواهد در ۲ اسفند از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کند. این مراسم رونمایی در بارسلونا همزمان با رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2016) رخ خواهد داد.

گلکسی S7 Geekbenchمنبع:Sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*