لومیا ایکس، با سهل‌انگاری مایکروسافت چین لو رفت

شایعات خبر می‌دهند Lumia 650 آخرین گوشی مایکروسافت با برند لومیا است که در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد و از این پس نام لومیا از نلفن‌های هوشمند این شرکت حذف و احتمالا برند Surface جانشین یادگار نوکیا خواهد شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا از برنامه راه مایکروسافت در ادامه سال جاری میلادی مطلع شوید.

به گفته گجتز ارنا ویدئوی توضیح قابلیت Continuum مایکروسافت چین پست شده است. در ادامه این ویدئو، دیوایس‌هایی که از این امکان بهره می‌برند را معرفی نموده است، Lumia 950، Lumia 950 XL، Acer Jade Primo و Lumia Phone X. قابل توجه است تنها سه گوشی از این لیست معرفی رسمی شده‌اند و آخرین مورد این لیست، Lumia Phone X هنوز در هیچ صحنه‌ی رسمی دیده نشده است. گرچه کمی بعد، مایکروسافت اقدام به تصحیح نام این اسمارت‌فون کرده و آن را به Lumia X تغییر داد.

هنوز اطلاعاتی درباره سخت افزار این گوشی در دست نیست؛ اما حدس زده می‌شود این گوشی همان Surface Phone باشد. کنگره جهانی موبایل در ماه آتی و کنفرانس Build مایکروسافت، به احتمال زیاد اخباری درباره این گوشی خواهند داشت و ما بسیار مشتاق مشاهده ترکیب هنر و مهندسی جدید مایکروسافت برای جلب توجهات و ایجاد رقابتی تازه و پایاپا در بازار دو قطبی اسمارت‌فون ها هستیم.

منبع : UberGizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماهم مشتاق دیدارSurface phoneهستیم :Angel: