تماشا کنید : Alex، گجت پوشیدنی که حالت درست نشستن را به ما هشدار می دهد

دیگر زمان کار های فیزیکی سنگین گذشته و این روزها اکثر مشاغل به پشت میز ها منتقل شده است.اما پشت میز نشینی مشکلات و عوارض بسیاری دارد.خصوصا اگر شیوه نشستن ما هم اشتباه باشد، آسیب های جدی سلامت ما را تحدید می کند.تاکنون راه حل های زیادی برای این مشکل پیشنهاد شده که از جمله آن می توان به صندلی‌های ارگونومیک و گرانقیمت اشاره کرد.اما یک استارت آپ به تازگی گجتی پوشیدنی معرفی کرده که راه کاری جدید و کاربردی برای پیشگیری از بیماری‌های گردن و کمر به واسطه نشستن نادرست ارائه کرده است.این گجت پوشیدنی که Alex نام دارد، حالت درست نشست را به ما هشدار می دهد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این گجت جالب بیشتر آشنا شویم.

ALEX در کره ی جنوبی و در شهر سئول توسعه داده شده است که به آن در کره ی جنوبی NAMU می‌گویند. همانطور که شما در ویدیو مشاهده خواهید کرد، این وسیله مانند قلاب به گوش شما متصل می‌شود و سراسر گردن شما را از پشت احاطه می‌کند و با استفاده از سنسور‌هایش حالت بد نشستن شما و همچنین خم شدن زیاد شما رو به جلو را تشخیص می‌دهد.

پس از تشخیص وضعیت بد شما، به شما با استفاده از لرزش و ویبره هشدار می‌دهد تا نحوه ی نشستن خود را اصلاح کنید. همچنین با استفاده از یک نرم افزار می‌توانید زمان لرزش‌ها را نیز به اختیار خود تنظیم کنید.یقینا ابتدای کار با این وسیله مشکل است، اما اگر شما به هشدار‌های این دستگاه توجه  و نحوه ی نشستن خود را اصلاح کنید به طور حتم کمک بزرگی به حفظ سلامتی خود انجام داده اید.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*