تاریخ احتمالی عرضه از گلکسی S7 در آمریکا

با اینکه هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما به احتمال زیاد شاهد پرده برداری سامسونگ از پرچم‌دار بعدی خود،گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) در تاریخ دوم اسفند ماه، همزمان با رویداد MWC خواهیم بود. امروز خبری منتشر شده که در آن به تاریخ احتمالی عرضه از گلکسی S7 در آمریکا اشاره شده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

سال گذشته سامسونگ گوشی جدید خود گلکسی S6 را در MWC 2015 معرفی کرد که این رویداد در ۲ تا ۵ مارس برگزار شد. بعد از معرفی این گوشی، شاهد عرضه‌ی گلکسی S6 در دهم ماه آپریل بودیم که البته ابتدا فقط در ۲۰ کشور عرضه شد.

به تازگی شایعه‌ی جدیدی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ در ۲۱ فوریه (۲ اسفند) سری گلکسی S7 را در MWC 2016 معرفی نموده و احتمالا این گوشی در ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) در ایالت متحده‌ی آمریکا عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید آمریکا به خاطر بازار پویایی که دارد همیشه در لیست اولین بازارها برای عرضه‌ی محصولات جدید قرار داشته و اگر این خبر درست باشد باید شاهد عرضه‌ی سری جدید گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) در دیگر نقاط جهان نیز در ۲۱ اسفند یا روزی نزدیک به آن باشیم.

البته باید در نظر داشت که خبر از طرف یک منبع غیر رسمی منتشر شده و احتمال دارد که صحت نداشته باشد. بنابراین باید صبر کرد و دید که سامسونگ چه روزی را برای عرضه‌ی پرچم‌داران بعدی خود مشخص خواهد کرد.

منبع: sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*