عرضه ویندوز ۱۰ موبایل باز هم به تاخیر افتاد؛ مایکروسافت ماه آینده را در نظر دارد

مایکروسافت آنقدر آپدیت ویندوز ۱۰ را به تاخیر انداخت که دیگر صبر کاربران لب ریز شده است. در ماه اکتبر، مایکروسافت اعلام کرد که به روز رسانی ویندزو ۱۰ را در اواخر سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد کرد. اما این شرکت آن را تا “اوایل سال ۲۰۱۶ “به تاخیر انداخت. اکنون اگر امیدوار بودید که ویندوز در ماه ژانویه ارائه شود؛ ما خبر بدی برایتان داریم.

با توجه به گزارشاتی که در این رابطه منتشر شده، مایکروسافت شرکای خود را ( از طریق ایمیل) در مورد به تاخیر انداختن ارائه ویندوز ۱۰ تا ماه آینده مطلع ساخته است. بنا بر گزارش ها، صاحبان ویندوز فون ۸ احتمالا باید برای دریافت نسخه‌ی جدید سیستم عامل مایکروسافت تا اوایل یا اواسط فوریه صبور باشند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت برای ماه فوریه برنامه ریزی بلند بالایی دارد. با توجه به اطلاعات موجود، در ماه آینده میلادی این کمپانی لومیا ۶۵۰ را رونمایی خواهد نمود. آنطور که برنامه ریزی شده، شاهد چهار گوشی هوشمند جدید تحت سیستم عامل ویندوز ۱۰ خواهیم بود.

در همین حال، اکنون هم شما می‌تواند ویندوز ۱۰ موبایل را تجربه کنید؛ در صورتی که عضو برنامه‌ی ویندوز اینسایدر باشید و یا یکی از سه گوشی لومیا ۹۵۰، ۹۵۰XL و یا ۵۵۰ که در اواخر سال پیش ارائه شده اند را در اختیار داشته باشید.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*