تصاویری از دوربین جلو و صفحه‌ نمایش گلکسی S7 لو رفت

کمتر از یک ماه مانده به کنفرانس خبری سامسونگ که گفته شده قرار است در دوم اسفند از سری جدید گلکسی S7 رونمایی شود. در این مدت تقریبا با مشخصات سخت افزاری گلکسی S7 آشنا شدیم اما به تازگی تصاویری از دوربین جلو و صفحه‌ی نمایشگر این گوشی لو رفته که اطلاعاتی جدید را در اختیار ما قرار داده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در تصاویر منتشر شده، می‌توان ماژول دوربین جلوی گوشی را مشاهده کرد که بر روی آن‌ها نام مدل SM-G930F (نام مدلی که گفته شده به گوشی گلکسی S7 تغلق دارد و کلمه‌ی F در نام مدل نیز به معنی نسخه‌ی جهانی‌ بودن آن است) ثبت شده. همچنین با در نظر گرفتن R05 می‌توان فهمید که این بار پنجم است که ماژول مورد تجدید نظر قرار گرفته است.

گلکسی S7 1234

در مقایسه با دوربین جلوی گلکسی S6 می‌توان فهمید که اتصالات دوربین جدید به یک طرف انتقال داده شده و این در حالی‌ست که در مدل قبلی، اتصالات در مرکز قرار داشت.

تصویر دوم نیز صفحه‌ی نمایشگر و جلوی گوشی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) را نمایش می‌دهد. البته طراحی گوشی به مرحله ای رسیده که با اینکه در حال توسعه است، باز می‌توان آن را شناخت.

گلکسی S7 12342

جدا از برچسبی که بر روی نام برند گوشی در بالای صفحه قرار گرفته، می‌توان از کلید خانه‌ی مستطیل شکل متوجه شد که این تصویر به متعلق به پرچم‌دار بعدی سامسونگ است. البته نکته‌ی جالبی که وجود دارد، ثبت تصویر توسط یک گوشی HTC One است.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*