تصاویر منتسب به گوشی ال جی جی ۵ فاش شد

حدود یک ماه به برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون ( MWC 2016 ) باقی مانده و رفته رفته موج شایعات و خبرهای پیرامون محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه از آنها رونمایی شود، آغاز شده است.یکی از این محصولات، پرچم دار جدید کمپانی کره ای ال جی یا همان گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) است.امروز تصاویری منتسب به نمونه اولیه گوشی هوشمند ال‌جی G5 منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.همراه گجت نیوز باشید.

در این تصاویر به نظر می‌رسد که گوشی ال‌جی جی ۵ در داخل یک قاب منحصر به فرد پلاستیکی یا کائوچویی قرار داده شده است تا سبک طراحی بدنه آن به طور کامل قابل تشکیل نباشد.

در لبه‌ زیرین این گوشی به کارگیری پورت اتصال USB-C  به وضوح قابل مشاهده است. همچنین شیار مربوط به خروچی اسپیکر و روزنه میکروفون آن نیز در تصویر ارائه شده مشخص می باشد. اگر دقت بیشتری به تصویر لبه‌ زیرین این گوشی داشته باشید، متوجه می‌شوید که بدنه گوشی ظاهرا از نظر طراحی نسبت به نسخه‌های پیشین سری پرچمداران ال‌جی متفاوت طراحی شده و ضخامت کمتری را به همراه دارد.

در لبه سمت چپ دستگاه دکمه افزایش و کاهش صدا یا Volume تعبیه شده و و شیار اتصال سیم کارت گوشی هم در لبه سمت راست آن واقع شده است. با توجه به اندازه بزرگی که برای شیار سیم کارت دستگاه در نظر گرفته شده، پیش بینی می‌کنیم که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را نیز ارائه کند. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را با اتصال این نوع رم افزایش دهند.

با توجه به تصویری که از پنل جلویی دستگاه منتشر شده، ظاهرا در طراحی گوشی ال‌جی جی ۵ از دو نمایشگر استفاده نمی‌شود. پیش از این شایعاتی در رابطه با احتمال تجهیر این گوشی به دو صفحه نمایش و طراحی مشابه با گوشی وی ۱۰ (LG V10) منتشر شده بود. اما تصاویر کنونی ارائه شده صحت این ادعا را رد می‌کنند.

در پنل پشتی دستگاه هم سنسور دوربین اصلی دوبل آن تعبیه شده که چراغ فلش LED در بخش میانی دو سنسور قرار داده شده است. پیش از این هم شایعاتی در رابطه با احتمال تجهیز گوشی جی ۵ به دوربین اصلی دوبل ارائه شده بود. همچنین در بخش زیرین دوربین اصلی دستگاه، اسکنر اثر انگشت کاربر لحاظ می‌شود. بنابراین ال‌جی جی ۵ به اسکنر عنبیه چشم کاربر مجهز نخواهد بود. با توجه به جزئیاتی که گاها در برخی از این تصاویر می‌توان مشاهده کرد، پیش بینی می‌کنیم که بدنه گوشی ال‌جی جی ۵ از مواد آلومینیومی ساخته شده باشد و طراحی آن به شیوه‌ای کاملا متفاوت نسبت به سایر پرچمداران این شرکت انجام شود.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال بهره‌مند شدن گوشی ال‌جی جی ۵ از باتری با قابلیت جداسازی از بخش زیرین دستگاه نیز منتشر شده بود، متاسفانه در تصاویر ارائه شده نمی‌توان به طور دقیق تشخیص داد که آیا این موضوع در طراحی گوشی جی ۵ لحاظ شده یا خیر! اما با توجه به اینکه در پنل زیرین دستگاه پورت اتصال USB-C تعبیه شده بعید می‌دانید که باتری این گوشی از بخش زیرین آن و به صورت کشویی قابل جداسازی باشد.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر فاش شده از گوشی ال جی جی ۵ دعوت می کنیم :

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*