سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گلکسی A9 Pro

گوشی‌های سری Galaxy A ، طبقه گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را تشکیل می‌دهند و ظاهری زیبا در کنار سخت افزار قدرتمندی به مشتریان ارائه می‌کند.اکنون اطلاعاتی منشتر شده که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گلکسی ای ۹ پرو ( Galaxy A9 Pro ) می باشد.

نسل اول این سری از بدنه‌ای فلزی برخوردار بود و نسل دوم آن که تقریبا یک ماه پیش معرفی شد، از بدنه‌ی شیشه‌ای در پشت و جلوی گوشی بهره می‌برد و نواری فلزی دور دستگاه کشیده شده است.

گوشی‌های A5, Galaxy A3 و A7 همه در نسل اول حضور داشتند و فروش نسبتا بالایی را تجربه کردند. Galaxy A9 عضو این خانواده است که کمی با تاخیر معرفی شد و  از نمایشگری بزرگ و سخت افزار قدرتمندی استفاده می‌کند.

Galaxy A9 صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع AMOLED Full HD در کنار پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 652 با سه گیگابایت رم، ۳۲GB حافظه داخلی قابل ارتقا با micro SD، دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در عقب و جلو و فلش برای دوربین دوم دستگاه، کاربر را از انجام هیچ کار سنگینی باز نخواهد داشت و حتی برای یک تلفن هوشمند سال ۲۰۱۶، مشخصات قابل قبولی ارائه می‌کند. اگر حسگر اثرانگشت یکپارچه شده با دکمه Home و باتری حجیم ۴,۰۰۰ میلی آمپری آن را نیز به لیست مشخصات آن بیافزایید، به سختی می‌توان پرچمداری را یافت که یارای رقابت با این گوشی را داشته باشد.

با این وجود، سم موبایل خبر از برنامه ارتقای این گوشی توسط سازنده می‌دهد و درحالی‌که A9 با شماره مدل SM-A9000 عرضه می‌شود، A9 Pro با شماره مدل SM-A9100 در دست توسعه است و احتمالا نسخه آپدیت شده Galaxy A9 برای سال ۲۰۱۶ میلادی باشد.

مشخصا A9 Pro برای بازار چین تولید خواهد شد؛ ولی نمی‌توان آن را محدود به آن بازار دانست. معمولا هنگامی ‌که واژه Pro به محصولی اضافه می‌شود تغییری در طراحی ظاهری تلفن هوشمند ایجاد نمی‌شود و تنها سخت‌افزار دستگاه ارتقا می‌یابد. با اینکه A9 مشخصات قابل قبولی ارائه می‌کند، اما نسخه Pro می‌تواند از رزولوشن صفحه بالاتر، پردازنده با سرعت بیشتر و  حافظه داخلی بالاتری بهره ببرد. در نظر داشته باشید احتمال معرفی این گوشی پس از معرفی پرچمداران سال جاری سامسونگ بالا می‌باشد، چرا که کاربران تمایل چندانی به استفاده از طراحی قدیمی سامسونگ نخواهند داشت.

منبع : AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*