آیا این تصویر متعلق به آیفون ۵SE است؟

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید می‌دانید که باید منتظر رونمایی از آیفون ۵SE در کنفرانس خبری اپل در ماه مارس باشیم. به تازگی نیز تصاویری از یک گوشی ۴ اینچی منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به آیفون ۵se است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در تصویر منتشر شده می‌توان آیفون ۵se را در کنار آیفون ۵ مشاهده کرد که دارای کناره های گرد و تاچ آی دی (Touch ID) خواهد بود. این تصویر توسط منبع معتبری منتشر شده که دو سال پیش تصویر و مشخصات سخت افزاری آیپد ایر ۲ (iPad Air 2) را فاش کرده بود.

درصورتی‌که تصویر منتشر شده صحت داشته باشد به این معنی‌ست که گوشی آیفون ۵se دارای کلیدهای ولوم گرد بوده و جایگاه سوئیچ خواب گوشی نیز تغییر یافته و مانند آیفون ۶ شده است.

همچنین در تصویر می‌توان به طراحی جدید گوشی پی برد که از کناره های مدور و گرد به جای طراحی قبلی قوطی شکل استفاده شده است.

از دیگر قابلیت‌هایی که می‌توان انتظار داشت استفاده از دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۱.۲ مگاپیکسلی عقب و جلوی گوشی آیفون ۶ در این گوشی‌‎ست. یک چیپ NFC نیز برای استفاده از قابلیت Apple Pay و تراشه‌ی A8 به همراه پردازنده‌ی M8 در زیر قاب آیفون ۵se کار گذاشته شده. همچنین انتظار می‌رود گوشی در رنگ‌های طلایی، نقره ای، خاکستری و رز طلایی عرضه شود.

البته از جالب‌ترین امکانات گوشی می‌توان به قابلیت تصویر زنده اشاره کرد که قبلا در آیفون ۶s و ۶s Plus نیز استفاده شده بود. هرچند خبری از قابلیت لمس سه بعدی در این گوشی نخواهد بود. نظر خود را در مورد iPhone 5se با ما در میان بگذارید. آیا علاقه به خرید گوشی ۴ اینچی اپل دارید؟

منبع: ۹to5Mac

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این خود گوشی که من میخواستم چون من عاشق گوشی با ابعاد ۴ اینچی بودم ولی ایفون ۵ اس هم قدیمی بود حالا که این گوشی اومده فک کنم اولین کسی باشم ک تو ایران خریداریش میکنه :Happy-Grin: