آیفون ۷ با تکنولوژی شارژ بی سیم منحصر به فرد همراه خواهد شد

پیش از معرفی آیفون ۶ و حتی قبل تر از آن، در مورد آیفون ۷ گفته می‌شد و خبر از این دستگاه شگفتی ساز می‌داد. حال به سال ۲۰۱۶ رسیده ایم و از همیشه به این دستگاه نزدیک تر شده ایم. در شایعات ابتدایی این دستگاه شنیده بودیم که تکنولوژی شارژ بی سیم در این دستگاه به کار برده خواهد شد. اما حال مشخص شده که اپل قصد دارد چیز کاملا متفاوتی را ارائه و طبق سیاستش به دنیال انجام کاری است که رقیبان به سویش نرفته باشند. نمونه اش سیستم پرداخت اپل بود که آن را با اسکنر اثر انگشت و اپل واچ همگام سازی کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در رابطه با تکنولوژی شارژ بی‌سیم، ظاهرا اپل بر روی چیزی کاملا جدید و متفاوت کار می‌کند. از این قرار که اپل هم اکنون با شرکای آسیایی خود دست به کار شده تا این تکنولوژی را توسعه داده و به جایی برساند که بتوان دستگاه را از محل مربوطه دور کرد و عملیات شارژ بدون هیچ گونه اتصالی صورت پذیرد. به طور معمول در شارژر های بی سیم ، نیاز است تا دستگاه هوشمند روی یک داک شارژر مستقر شود تا باتری شروع به شارژر شدن نماید. منبع این خبر اشاره نکرده که قرار است این عمل چگونه انجام شود و تا چه میزانی می‌توان گوشی را شارژر دور کرد.

اگر چه گزارش اشاره‌ای به نحوه‌ی کار کرد آن نداشته، اما باید یاد آور شد که اپل در اواخر سال ۲۰۱۲ پتنتی را ثبت نمود که با عنوان نزدیکی میدان رزونالس مغناطیسی (NFMR)  شناخته می‌شد و این امکان را فراهم می‌آورد تا در فاصله‌ی ۳ فوت ( ۱ متر ) اقدام به شارژ دستگاه نمایید. این پتنت قطعا متناسب به چیزی است که در این گزارش شرح داده شده است.

منبع: phonearena

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*