تصویر جدید سونی اکسپریا C6 خبر از صفحه ای تقریبا بدون حاشیه می‌دهد

ماه آینده سونی یک کنفرانس خبری در رویداد MWC 2016 برگزار خواهد کرد تا از محصولات و گوشی‌های جدید خود رونمایی کند که به احتمال زیاد یکی از این گوشی‌‌ها اکسپریا C6 خواهد بود. به تازگی نیز از این گوشی تصویری منتشر شده که خبر از صفحه ای تقریبا بدون حاشیه می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

سونی هنوز وجود گوشی اکسپریا سی ۶ (Xperia C6) را تایید نکرده است. با این حال چند هفته قبل تصاویری از گوشی منتشر شد و حال نیز رندری از این موبایل در فضای مجازی قرار گرفته که اطلاعات جدیدی را در اختیارمان قرار می‌دهد. این تصویر توسط Onleaks@ در فضای مجازی منتشر شده و باید گفت که منبع نسبتا معتبری‌ نیز هست.

رندرهای جدید سونی اکسپریا C6 خبر از صفحه ای تقریبا بدون حاشیه می‌دهد ۳

با مشاهده‌ی رندر می‌توان متوجه شد که طراحی این گوشی نسبت به مدل قبلی خود، گوشی اکسپریا C5 Ultra تفاوت چندانی نداشته است. Xperia C5 Ultra یک موبایل میان‌رده با صفحه‌ی ۶ اینچی بدون حاشیه بوده که از رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد. البته ما هنوز نمی‌دانیم که صفحه‌ی C6 چه اندازه ای خواهد داشت اما می‌توان گفت که کمتر از ۵ اینچ نخواهد بود. با این حال شایعه شده که صفحه‌ی این گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و در زیر قاب آن از یک تراشه Helio P10 ساخت مدیاتک استفاده خواهد شد. این تراشه شاید بالارده محسوب نشود اما می‌تواند عمل‌کرد مناسبی داشته باشد.

همانگونه که در رندرها مشاهده خواهید کرد به احتمال زیاد این گوشی در سه رنگ عرضه خواهد شد. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است و باید تا MWC 2016 صبر کرد.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*