فیلم Assassin’s Creed با الهام گرفتن از ماتریکس ساخته خواهد شد

سه گانه ماتریکس به قدری بر روی بازی‌های ویدیوی تاثیر مثبت گذاشته که قابل درک است اگر قرار باشد فیلمی بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شود، در ساخت آن از سه گانه ماتریکس نیز الهام گرفته شود. این ماجرایی است که برای فیلم Assassin’s Creed رخ داده و قرار است با الهام گرفتن از ماتریکس ساخته شود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، ستاره فیلم به مجله‌ی Empire گفته است که می‌توان دی ان ای فیلم برادران واچوفسکی (سه گانه ماتریکس) را در فیلمی که جاستین کورزل (Justin Kurzel) کارگردانی می‌کند مشاهده کرد. وی ادامه داده:

وقتی به سراغ این فیلم می‌روم مرا همیشه به یاد ماتریکس میندازد. ایده‌ی وجود خاطرات در DNA، این فیلم را از ژانر فانتزی به سمت واقعیت می‌برد زیرا شما چیزی در اختیار دارید که بینندگان آن را باور خواهند کرد. سپس داستان فیلم نیز بهتر می‌گردد زیرا شما آن را به نحو بهتری می‌توانید نقل کنید.

در کنار آن، یک موضوع دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود ارزش فیلم بیشتر شود زیرا به جای جلوه‌های CGI، در فیلم بر روی واقعیت‌گرایی تمرکز شده است. فاسبندر در این باره گفته:

در فیلم سعی شده تا حد ممکن کمتر از صفحه‌ی سبز استفاده شود که کمی در فیلم‌های این زمانه غیر معمول به نظر می‌رسد. ما بدلکارانی داریم که در والتا (شهری واقع در مالت) از ساختمانی به ساختمان دیگر می‌پرند. همچنین از بدلکاری به نام دمین والترز (Damian Walters) استفاده شده تا بدون هیچ طنابی بر روی یک کیسه سقوطی ۳۶ متری انجام دهد که دیدن چنین صحنه‌ای مسلما فوق العاده جذاب خواهد بود.

در انتها باید بگویم که فیلم Assassin’s Creed قرار است در ۲۱ دسامبر (یکم دی ماه ۱۳۹۵) بر روی پرده‌ی نقره‌ای برود.

منبع: Releases

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*