تلویزیون آندرویدی شیلد

انویدیا سیستم عامل اندروید ۶ را برای تلویزیون Shield عرضه کرد

تلویزیون اندرویدی یا Android TV یک پلتفرم نو پا است و تعداد دستگاه هایی که از این پلتفرم استفاده میکنند کم میباشد .اما دستگاهی که با آمدنش تاثیر زیادی را بر این تکنولوژی گذاشت Nvidia shield نام دارد . شیلد از نظر فنی بسیار قدرتمند بوده و همچنین قابلیت های فراوانی را نیز ارائه میدهد که البته انویدیا این موفقیت را به لطف تجربه زیادش در صنعت بازی های رایانه ای کسب نموده.

علاوه بر قابلیت های منحصر بفردی که در Nvidia Shield گنجانده شده، دلیل دیگری برای خرید این تلویزیون اندرویدی وجود دارد و آن هم ارائه بروزرسانی های مرتب انویدیا برای محصولاتش است .با آپدیت اندروید ۶.۰ مارشمالو برای Nexus Player که چند ماه پیش معرفی شد، بروزرسانی اندرید ۶.۰ برای تلویزیون شیلد میتواند کاربران را هیجان زده کند . اکنون Nvidia تایید کرده که اندرید ۶ مارشمالو برای این تلویزیون اندریدی بطور رسمی عرضه میگردد

این بروزرسانی در قالب Upgrade 3.0 برای شیلد عرضه میشود و همراه با خود موارد متعددی را ارتقاء خواهد داد .با ارتقاء به نسخه ۶.۰ چندین ویژگی از جمله موارد قابل برنامه ریزی و سفارشی سازی اپلیکیشن و بازیها اضافه میشوند. همچنین بهبود گوگل پلی، آسان تر شدن تنظیمات اولیه برای کاربران تازه و بهبود frame rate برای پخش ویدئو ، از دیگر آیتم هایی هستند که در این بروز رسانی گنجانده شده اند . ضمنا با این ارتقاء، گزینه هایی برای تنظیم روش ذخیره سازی در حافظه خارجی به دستگاه اضافه می شوند که بوسیله آن میتوان همانند حافظه داخلی، بر روی حافظه خارجی نیز کنترل داشت و با محتوان آن کار کرد .

منتظر هستید تا ببینید که این بروزرسانی چه زمانی عرضه میشود؟ باید بگوییم که این آپدیت اکنون عرضه شده و شما میتوانید آن را در صفحه اصلی دستگاه شیلد خود ببینید. اگر آن را در این قسمت مشاهده نمیکنید پس نیاز دارید تا بصورت دستی اقدام به چک کردن برای آپدیت نمایید .به این منظور وارد منوی Setting و بخش About شوید و آنجا گزینه Software Update را انتخاب فرمایید .

منبع: AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*