تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس ۷ در زیر آب

همانطور که می‌دانید سامسونگ در کنفرانس خبری خود رسما از دو گوشی جدید گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) رونمایی کرد. یکی از قابلیت‌های بازگشته به گوشی گلکسی اس ۷ ، مجوز IP68 است که طبق آن، دستگاه از نفوذ آب و گرد و خاک در امان خواهد بود. T-Mobile نیز در اقدامی جالب ویدیویی از جعبه گشایی گلکسی اس ۷ در زیر آب تهیه کرده. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با هم این ویدیو رو تماشا کنیم.

در کنفرانس خبری سامسونگ، بر روی صندلی هر یک از خبرنگاران یک هدست واقعیت مجازی قرار داشت که به وسیله‌ی این هدست مراسم را مشاهده می‌کردند. پس از معرفی گوشی گلکسی S7 مشخص شد که نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته که می‌توان به زبان طراحی جدید به کار رفته در گوشی اشاره کرد. هرچند، هنوز در پشت گوشی از شیشه استفاده شده و قاب فلزی دارد، اما در طراحی جدید از یک درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی استفاده شده. به علاوه آن، گوشی دارای مجوز IP68 است که این یعنی موبایل جدید سامسونگ از نفوذ آب و گرد و خاک به درون خود در امان خواهد بود؛ چیزی که در گلکسی S5 وجود داشت، اما در گلکسی S6 حذف شده بود.

تقریبا مشخص شده که قرار است هر چهار اپراتور آمریکا گوشی گلکسی S7 را عرضه کنند، امروز نیز T-Mobile ویدیویی از بازگشایی جعبه گلکسی اس ۷ در زیر آب منتشر کرده تا ضدآب بودن گوشی را اثبات کند. در ویدیو می‌توان مشاهده کرد که گوشی جدید سامسونگ دارای هدفون بوده که در این اواخر کمتر به همراه پرچم‌داران عرضه می‌شود. یک کابل میکرو USB به همراه آداپتور نیز در جعبه قرار دارد. به یاد داشته باشید که گلکسی جدید مانند مدل قبلی خود از درگاه microUSB استفاده می‌کند و خبری از درگاه USB نوع C نخواهد بود. چند دفترچه نیز داخل جعبه قابل یافت هستند. هرچند، ویدیو کوتاه بوده و تنها ۲ دقیقه زمان دارد، اما روش جالبی برای بازگشایی جعبه یک دستگاه به نظر می‌رسد.

گویا پیش‌خرید گوشی هم اکنون در بعضی کشورها شروع شده، و به زودی باید شاهد عرضه‌ی جهانی گوشی در ۱۱ مارس باشیم. این یعنی تنها ۳ هفته تا زمان عرضه‌ی گوشی باقی مانده است. در گلکسی S7 از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ برای بازار چین و آمریکا یا یک تراشه‌ی Exynos 8890 برای دیگر مناطق دنیا استفاده خواهد شد.

همچنین صفحه‌ی ۵.۱ اینچی QHD ، باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، ۴ گیگابایت حافظه رم، و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (ظرفیت‌های دیگر نیز وجود خواهد داشت) نیز از دیگر مشخصات گوشی خواهند بود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی من یکی آبشش هم داشت ریسک نمی کردم ببرمش زیر بارون، استخر که سهله
    ببین الجی که کولاکی کرده. من جای مدیر سامسونگ موبایل بودم از الان کل وقتمو‌ میزاشتم برای نت۶ که آبرو داری کنم.