تماشا کنید: آنباکسینگ بازی Far Cry Primal Collector’s Editon

همانطور که می‌دانید به تازگی بازی « فار کرای پریمال » ( Far Cry Primal ) برای کنسول‌های خانگی ایکس باکس وان ( Xbox One ) و پلی استیشن ۴ ( PS4 ) و همچنین کامپیوتر‌های شخصی عرضه شده است. این تقریبا عادت شده که یوبی سافت در کنار نسخه معمولی بازی، نسخه‌ای برای کلکسیونرها نیز عرضه می‌‌کند تا در کنار دیسک بازی از لوازم دیگری برای تزئین اتاق خود و یا کمک به پیشرفت بهتر در بازی برخوردار شوند. Primal نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یوبی سافت نسخه‌‌ای از بازی به نام  Far Cry Primal Collector’s Editon را عرضه کرده. ما نیز ویدیویی از آنباکسینگ این نسخه را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

در بازی Far Cry: Primal گیمرها سفری به ماقبل تاریخ خواهند داشت، جایی که خطر و ماجراجویی به بخشی از زندگی انسان‌های آن دوره تبدیل شده بود و بشر هر روز بایست با بقای خود دست و پنجه نرم کند. شما برای بقا می‌توانید ابزار و سلاح‌هایی ساخته و با آموزش حیوانات وحشی، طبیعت را یار خود ساخته تا شاید شانسی برای زنده ماندن داشته باشید. این بازی دارای رده‌بندی M بوده و مناسب برای سنین ۱۸ سال به بالاست.

همانطور که گفتیم در کنار نسخه‌ی معمولی بازی، نسخه محدودی نیز وجود دارد که مناسب برای کلکسیونرهاست. محتویات جعبه‌ی Far Cry Primal Collector’s Editon نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • نسخه اصلی بازی
  • کتاب هنری ( Art Book )
  • نقشه دنیای بازی فار کرای پریمال
  • جعبه فلزی برای قرار دادن دیسک بازی
  • محتویات اضافی که شامل ماموریت‌های جانبی در داخل بازی می‌شود

در ادامه ویدیوی آنباکسینگ بازی قرار دارد که می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید:\


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*