سامسونگ تا پیش از ماه آوریل ۱۷.۲ میلیون دستگاه گلکسی S7 و S7 اج می سازد

گوشی‌های همراه گلکسی S7 و S7 اج سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلونا با استقال خوبی روبرو شدند و انتظار می‌رود رکورد فروش سال قبل را شکسته و بیشتر از S6 در سه ماه اول فروش داشته باشند. امروز یک رسانه خبری کره‌ای گزارش داده که شرکت سامسونگ  تا مال آوریل (اوایل اردیبهشت) در مجموع ۱۷.۲ میلیون گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تولید خواهد کرد.

رکورد سال قبل سامسونگ در تولید گوشی‌های S6 و S6 اج در سه ماهه اول پس از معرفی، ۱۵.۸ میلیون واحد بوده است و بعد از آن سری گوشی S4 با تعداد ۱۵.۲ میلیون تولید در مقامل دوم فروش سامسونگ قرار می‌گیرد.

همچنین به نظر می‌رسد که آنچه سامسونگ برای تولید S7 و S7 اج در نظر گرفته نسبت به سری ۶ متفاوت باشد. در دوره قبل S6 و S6 اج نسبت ۱:۴ داشتند اما این بار سامسونگ می‌خواهد نسبت ۶:۴ را به کار ببرد. این تصمیم در پی درخواست‌های بیشتر برای خرید گلکسی S6 اج و محبوبیت آن در بین طرفداران است. سال گذشته خرید گلکسی S6 اج بیشتر از چیزی بود که سامسونگ پیش بینی کرده بود.

سامسونگ امیدوار است با توجه به استقبال خوبی که از گوشی‌های S7 و S7 اج در کنگره جهانی موبایل MWC 2016 در بارسلونا، به عمل آمد، بتواند رکورد فروش S6 در ماه‌های اول در سال قبل را نیز بشکند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*