بهترین بازی های کامپیوتری سال ۲۰۱۱ در VGA معرفی شد

 


بهترین بازی های کامپیوتری در مراسم Video Game Awards چندی پیش مشخص شدند که استودیو و بهترین بازی های سال از هر بخش مشخص شدند و جایزه بهترین بازی سال را به خود اختصاص دادند . در این مراسم جای خالی بازی های زیادی به چشم میخورد که انتخاب این بازی ها را زیر سوال میبرد

لیست کامل جوایز به شرح زیر است:
بهترین بازی سال :
مقام بهترین بازی سال از نامزدهای این بخش:  Batman Arkham City , The Legend Of Zelda ، Skyrim , Portal 2 , Uncharted3 به بازی Skyrim که نسخه پنجم سری بازی های The Elder Scrolls بود رسید .این بازی در سبک نقش آفرینی احتمال برنده شدن آن بسیار زیاد بود. در این بین جای خالی بازی Witcher ۲  برای گیمرها در این لیست بسیار بهت آور بود.
بهترین استودیو :
در بین استودیوهایBethesda Game Studios  , Naughty Dog، Rocksteady Studios، Valve که نامزد این قسمت بودند این جایزه به استودیویی که شانس بیشتری داشت یعنی استودیو Bethesda Game Studios داده شد . این شرکت سال ۲۰۱۱ بازی هایی همچون Skyrim و Rage را تهیه کرده بود.
بهترین بازی XBOX ۳۶۰ :
در بین بازی های Batman Arkham City , Forza Motorsport ۴ , Portal ۲ و Gear Of War ۳  که مخصوص کنسول Xbox 360 بودند در میان تعجب همگان بازی Batman Arkham City توانست عنوان بهترین بازی این کنسول را از آن خود کند. این در حالی است که عده بسیار زیادی بازی Gear Of War ۳ را شایسته این عنوان می دانستند.بهترین بازیPS3  :
در این بخش بهترین بازی کنسول PS3 از بین بازی هایInfamous ۲ ، Killzone 3 ، Uncharted 3 و  Littlebigplanet ۲به بازیUncharted 3  رسید که از همان ابتدای انتخاب نامزدها و قبل تر در هنگام انتشار این بازی بیشتر کارشناسان این بازی را بهترین بازی این کنسول می دانستند.
هترین بازی  Wii:
در این بخش بازی افسانه زلدا (The Legend Of Zelda) توانست عنوان بهترین بازی Wii را بدست آورد.
Wiiکنسولی است که در ابتدا توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند اما با توجه به وجود دستگاه هایی همچون Move و Kineckt جایگاه خود را از دست داد.
بهترین بازی PC :
در این بخش در میان اعتراض کارشناسان به انتخاب نامزدها , بازی Portal ۲ ساخت شرکت Valve توانست عنوان بهترین بازی کامپیوتر را به خود اختصاص دهد.
در این میان بازی های Minecraft و Witcher ۲ نیز به عنوان نامزدهای انتخاب بهترین بازی کامپیوتر حضور داشتند.
بهترین بازی تیراندازی :
این عنوان به سری جدی از بازی های پر طرفدار ندای وظیفه یعنی بازی Call Of Duty MW ۳ رسید.بهترین بازی اکشن ماجراجویانه :
بازی زیبای Batman Arkham City  توانست جایزه این قسمت را به خود اختصاص بدهد.
بهترین بازی نقش آفرینی :
در میان بازی های بسیار عالی مانند  Deus Ex، Dark Souls، Dargon age II، بهترین بازی سال یعنی Skyrim این عنوان را نیز به خود اختصاص داد تا بار دیگر قدرتش را ثابت کند.
بهترین بازی ورزشی :
در این بخش نیز بازی NBA K212 توانست با کنار زدن رقیبان به عنوان بهترین بازی ورزشی انتخاب شود.
بهترین بازی رانندگی :
بازی زیبا و هیجانی Forza ۴ توانست این عنوان را با کنار زدن بازی قوی و مهیج Need For Speed The Run بدست آورد.
بهترین گرافیک :
بدون شک عده بسیار زیادی از طرفداران بازی و کارشناسان بازی Crysis ۲ را شایسته این عنوان می دانستند اما با کمال تعجب این بازی حتی برای این مسابقات انتخاب هم نشد و باعث شد تا این عنوان به بازی Uncharted 3 برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*