معرفی ۷ گیم پد بیسیم عالی مخصوص تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها

دنیای بازیخورها پر از لوازم جانبی و گجت‌های مختلف است. اما یکی از محبوب‌ترین این لوازم جانبی، گیم پد خواهد بود که باید گفت رابطه دیرینه‌ای بین گیمرها و گیم پدهای مختلف وجود دارد. جالب است بدانید که تولیدکنندگان هوای گیمرهای پلتفرم موبایل را نیز دارند و ما گیم پدهای زیادی را تا به حال مشاهده کرده ایم که مخصوص گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی عرضه شده اند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۷ تا از بهترین‌های آنها آشنا کنیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تلفن‌های هوشمند دو دسته کاربر دارند، عده‌ای که با دستگاه‌های خود بازی می‌کنند و عده‌ای نیز علاقه ای به این کار ندارند. این مطلب همانطور که از تیتر آن پیداست مخصوص بازی‌خور‌هاست. قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین گیم پد‌هایی بپردازیم که مخصوص اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها طراحی و ساخته شده اند. چرا که اگر شما یک گیمر باشید قطعاً به یک گیم پد مناسب و باکیفیت جهت بازی کردن نیاز خواهید داشت و علاقه ای به لمس صفحه ندارید.

در زیر شما ۷ عدد از بهترین این گیم پد‌های بیسیم که از رنج ۳۵ الی ۷۰ دلار هستند را مشاهده خواهید کرد. این گیم پدها از آی او اس یا اندروید بهره می‌برند بنابراین می‌توانید گیم پد مخصوص تلفن خودتان را انتخاب نمایید.

۱ – Razer Serval

Razer Serval

قیمت: ۷۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: اندروید ( به زودی پشتیبانی از کامپیوتر )

گیمر‌ها قطعاً نام ریزر آشنا خواهند بود. این کمپانی حتی بازیخور‌های پلتفرم اندروید را نیز در نظر گرفته است تا با ارائه یک گیم پد بیسیم، آنها را در این پلتفرم نیز تنها نگذارد. به واسطه بلوتوث قادر خواهید بود تا این گیم پد را به تلفن اندرویدی خودتان متصل کرده و از بازی خود لذت ببرید. این گیم پد از ۱۲ کلید اکشن و دو کلید آنالوگ بهره می‌برد. همچنین Razer Serval مجهز به یک گیره مخصوص برای نگهداری گوشی‌های هوشمند است تا کاربر در هنگام بازی، لذت استفاده از یک کنسول دستی را داشته باشد.

۲ – Steelseries Stratus XL

Steelseries Stratus XL

قیمت: ۴۹.۹۹ دلار (مدل آی او اس و مک) – ۵۹.۹۹ دلار (مدل اندروید و پی‌سی)

Steelseries برندی آشنا در عرضه صفحه کلید مکانیکی است. آنها با عرضه گیم پد نشان داده اند که می‌توانند یکی از بهترین‌ها در این زمینه نیز باشند. گیم پد Stratus XL این کمپانی می‌تواند انتخاب خوبی برای بازیخور‌های موبایلی باشد. این گیم پد دارای کلید‌های بسیار نرمی است که در کنار پاسخ گویی فوق العاده سریع خودش به واسطه اتصال بلوتوث و همچنین حدود ۴۰ ساعت استفاده به وسیله دو جفت باتری AA، می‌تواند یک یار همیشگی برای تلفن هوشمند شما باشد.

۳ – Moga Rebel

Moga Rebel

قیمت: ۷۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: آی او اس

مگا ربل یک گیم پد بالارده و مخصوص اتصال به آیپد و آیفون شما به وسیله بلوتوث خواهد بود. تعداد مناسب کلیدها، خوش دست بودن و یک گیره جهت نگاه داشتن انواع مدل‌های مختلف آیفون از ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

۴ – Mad Catz LYNX 3

Mad Catz LYNX 3

قیمت: ۶۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: اندروید و پی‌سی

این گیم پد زیباترین کنترل جهان نیست اما یکی از بهترین‌ها در این زمینه خواهد بود. طراحی تاشو این گیم پد به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی آن را در جیب یا کوله‌ی خود گذشته و به راحتی با خود حمل کنید. همچنین یک پایه نگهدارنده و اپلیکیشنی مخصوص تنظیم حساسیت ورودی به کلیدها نیز وجود دارند که می‌توانند کنترل بازی را باب میل شما کنند. این گیم پد بلوتوثی از یک باتری قابل شارژ استفاده می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا با هربار شارژ ۳۰ ساعت از آن استفاده نمایید.

۵ – PhoneJoy Gamepad 2

PhoneJoy Gamepad 2

قیمت: ۶۹.۹۰ دلار

پشتیبانی از: اندروید و آی او اس ( iCade )

طراحی این کنترلر به گونه‌ای است که دارای دو تکه جدا از هم می‌باشد. وقتی آن را به تلفن هوشمند خود متصل می‌کنید، این کنترلر تا ۱۵۵ میلیمتر در ارتفاع قابل تنظیم خواهد بود. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند برای تلفن‌هایی با اندازه آیفون ۶ اس پلاس و همچنین گلکسی نوت ۵ مناسب است. باتری ساخته شده در آن نیز قادر خواهد بود تا ۱۴ ساعت پیاپی استفاده را برای شما به ارمغان آورد.

۶ – ۸BitDo Controller

BitDo Controller8

قیمت: ۳۴.۹۹ دلار

پشتیبانی از: آی او اس ( iCade )، اندروید، مک و پی‌سی

این گیم پد با سایر کنترلرهای معرفی شده تا به حال متفاوت است. شما در این گیم پد هیچ طراحی مدرنی را مشاهده نخواهید کرد. چرا که هدف از عرضه این محصول، یادآوری خاطرات نوستالژیکی است که گیمر‌های قدیمی آن را در زمان کودکی خود با گیم پدهای قدیمی تجربه کرده اند.

۷ – Evolution Drone Controller

Evolution Drone Controller

قیمت: ۵۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: آی او اس ( iCade )، اندروید، پی‌سی و مک

و در انتها ما با یک کنترلر کوچک اما مناسب مجهز به ست کاملی از دکمه‌ها، کلید‌های آنالوپ، کلید‌های اکشن، کلید‌های شانه‌ای و D-pad سر و کار داریم. همچنین این محصول در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌گردد.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گو نخور شیطان پرستی همش زرزر

  2. سلام و عرض خسته نباشید و تبریک سال نو
    ببخشید قیمت حدودی این گیمپد ها چقدر هست؟؟؟
    بعد با اندروید ۷ سازگار هست؟؟؟
    آیا خریدش خوب هست و کدوم مدل بهتر هست؟؟؟
    راستی اگر از بانه و بندر بخرم ضرر نمیکنم؟؟؟
    با تشکر از سایت خوبتون

  3. از ریزر متنفرم..
    لوگوش شیطان پرستیه

  4. اینا با تمام بازی های اندروید که رو صفحه دکمه های کنترلر دارن همانگن؟
    بعضی از بازی ها جای دکمه هاشون که رو صفحه ها هست با بازی های دیگه فرق داره این گیم پدها میتونن با همشون هماهنگ باشن یا با بعضی از بازی ها کار نمیکنن ؟
    درباره ی شبیه سازای پی اس پی یا سگا و میکرو مثل ppsspp چطور با اوا کار میکنن ؟

  5. سلام ، هیچکدوم تو ایران موجود هست ؟ازکجا میشه تهیه کرد؟