ارائه 5 گیگابایت فضای رایگان در فضای S-Cloud سامسونگ

 

 

شرکت سامسونگ هم به جمع عرضه‌کنندگان فناوری پردازش ابری پیوست.

سامسونگ تصمیم گرفته با عرضه این خدمات رقابت جدی‌تری را با شرکت اپل از سر بگیرد.

سامسونگ قصد دارد با استفاده از فناوری پردازش ابری، فضایی را برای ذخیره داده‌ها و فایل‌های کاربران خود در اختیار آنها قرار دهد.

به گزاش وب‌سایت slashgear شرکت سامسونگ اعلام کرده است در سال جاری میلادی فضایی را برای ذخیره داده‌ها در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این خدمات که S-Cloud نام دارد به کاربران محصولات سامسونگ اجازه می دهد از هر مکان و با هر ابزاری به فایل‌ها و داده‌های ذخیره شده خود در این فضا دسترسی داشته باشند.

بنا بر این گزارش سامسونگ تصمیم گرفته با عرضه این خدمات رقابت جدی‌تری را با شرکت اپل از سر بگیرد.
شرکت اپل هم اکنون با عرضه خدمات iCloud به کاربران محصولات خود اجازه می دهد برخی داده‌ها و فایل‌های خود را از طریق فناوری پردازش ابری ذخیره کنند. کاربران خدمات iCloud شرکت اپل در ذخیره نوع داده های خود در این فضا با محدودیت هایی مواجه هستند و هر نوع فایل و داده ای را نمی‌توانند ذخیره کنند. اما ظاهراً کاربران شرکت سامسونگ با چنین محدودیت هایی مواجه نخواهند بود.

کاربران محصولات سامسونگ هم اکنون می‌توانند با استفاده از خدمات AllShare این شرکت داده‌های خود را از طریق دستگاه‌های تلویزیون، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی ذخیره کنند. این خدمات مبتنی بر استاندارد DLNA است که برای ارتباط بین دستگاه‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد و فاقد قابلیت‌های فناوری پردازش ابری است.
اما حالا سامسونگ با افزودن قابلیت فناوری پردازش ابری به این شبکه به کاربران خود اجازه می‌دهد تصاویر، موسیقی‌ها و فایل‌های ویدئویی خود را ذخیره کنند و از هر نقطه‌ای به آن دسترسی داشته باشند. بنا بر این گزارش، سامسونگ قصد دارد از طریق خدمات S- Cloud پنج گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شرکت سامسونگ برای عرضه این خدمات به همکاری با شرکت مایکروسافت رو آورده است. سامسونگ همچنین با همکاری مایکروسافت تلاش می‌کند دوربین‌های دیجیتال دارای قابلیت اتصال Wi-Fi خود را نیز مجهز به فناوری پردازش ابری کند. اگر این همکاری‌های به نتیجه برسد دارندگان دوربین‌های NX20، NX210 و NX1000 خواهند توانست تصاویر و عکس‌های خود را در فضای اسکاری درایو (SkyDrive) ذخیره کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*