جدیدترین مپ‌های تاون هال ۱۰ بازی کلش آف کلنز

بازیکنان کلش آف کلنز با تاون هال ۱۰ مدت‌ها به‌عنوان تاون هال مکس شناخته می‌شدند. اما حالا بایستی تدابیر لازم را برای رسیدن به تاون هال ۱۱ بیاندیشند. همانطور که می‌دانید مپ‌ حساب شده و قوی به‌اندازه اتک‌های پرقدرت در دهکده شما تاثیرگذارند. در ادامه مپ‌های وار، فارمینگ، هیبرید و تروفی این تاون هال را مشاهده کنید.

جدیدترین مپ‌های وار تاون هال ۱۰

در طراحی این مپ‌ها، کسب ستاره کمتر توسط حریف و درصد تخریب پایین‌تر به‌واسطه قرار دادن آیتم‌های بی اهمیت در مقابل ساختمان‌های دفاعی مدنظر قرار گرفته است. به‌خاطر داشته باشید ممکن است تنها یک مپ وار قوی مانع از باخت کلن شما شود.

جدیدترین مپ‌های فارمینگ تاون هال ۱۰

گاهی اوقات به‌دنبال آپگرید کردن نیروهای خود هستید، یا در صدد جمع‌آوری هرچه بیشتر طلا برای ارتقای یک ساختمان برآمده‌اید. در این شرایط حفظ منابع برای شما اهمیت دوچندان پیدا می‌کند و بایستی مپ خود را به شکل‌های زیر بچینید.

جدیدترین مپ‌های هیبرید تاون هال ۱۰

حفظ کاپ در کنار حفظ منابع، یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که بازیکنان برتر کلش آف کلنز آن را به‌خوبی اجرا می‌کنند. بدین صورت علاوه بر کسب کاپ از هدر رفتن منابع خود نیز جلوگیری به‌عمل می‌آورید.

جدیدترین مپ‌های تروفی تاون هال ۱۰

کسب کاپ‌های بالاتر تنها در دو حالت رخ می‌دهد؛ در حالت اول شما نیازمند جم هستید اما بدون پرداخت وجه مالی قصد کسب آن را دارید. در حالت دیگر شما عضو کلن‌های لول بالا هستید و برای دست‌یابی به عنوان قدرتمندترین کلن دنیا تلاش می‌کنید. در هردو صورت مپ‌های زیر بسیار کارآمد خواهند بود.

 

 

 

 

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*