چرا برنامه‌های موبایل پاک می‌شوند؟

 

 

برخی از برنامه‌های موبایل در همان روزهای اول پس از دانلود خیلی دوست‌داشتنی هستند، اما پس از مدتی به یک آیکون بی‌مصرف تبدیل شده که تنها فضای صفحه را اشغال می‌کند. برای نمونه برنامه گربه‌ای که صدای شما را تقلید می‌کند اولین بار شما را به خنده انداخت یا برنامه ویرایش عکس که تا کنون حتی یک عکس هم با آن ویرایش نکرده‌اید (مگر اینکه نسخه پولی آن را دانلود کرده باشید)

برخی از برنامه‌ها هستند که هیچ وقت از آنها استفاده نمی‌کنید و نخواهید کرد، اما همیشه آنها را در تلفن همراه خود ذخیره دارید. برخی برنامه‌ها هم به سادگی فراموش و پاک می‌شوند.
محققان در مورد اینکه چرا مردم برنامه‌هایی که دانلود و روی گوشی نصب کره‌اند را پاک می‌کنند چهار نوع گرایش را شناسایی کرده‌اند:‌
‌آیا برنامه رایگان است؟
به نظر می‌رسد شما برای پولی که می‌پردازید ارزش قایل هستید و مردم برنامه‌های رایگان را نسبت به برنامه‌هایی که برای دانلود آنها پول می‌دهند راحت‌تر پاک می‌کنند. کمی انصاف که داشته باشیم می‌بینیم احتمال اینکه شانس داشته باشید برنامه رایگانی را دانلود کرده و بعد ناامید شوید بیشتر است. اگر یک برنامه، رایگان بوده و نامی عجیب و غریب داشته باشد، بیشتر احتمال دارد که از هدف تولید آن برنامه متعجب شده و از شر آن خلاص شوید.  
‌آیا برنامه پر از اشکالات فنی است؟
هیچ چیز بدتر از این نیست که با  نصب برنامه‌ای صفحه‌نمایش گوشی شما قفل یا خراب شود. همیشه به برنامه‌نویسان توصیه می‌شود که برنامه را روی تمامی پلت‌فرم‌ها تست کنند و هر نسخه جدید را دوباره مورد آزمایش قرار دهند.
‌هر چیز تازه‌ای کهنه می‌شود….
هر برنامه‌ای برای خودش دورانی دارد. شاید روزی برنامه‌ای را لازم داشتید، اما اکنون دیگر به آن نیازی ندارید. پس بهتر است آن را حذف کنید. ممکن است روزی با شکل‌های عجیب و غریبی که یک برنامه با چهره شما می‌سازد خنده‌تان بگیرد و آن را به دیگران هم نشان دهید. اما همیشه همین طور نخواهد ماند و پس از مدتی دیگر به آنها نمی‌خندید.
‌ یکی از هزاران هزار…
دوست دارید بازی کنید یا از پیش‌بینی وضع هوا مطلع شوید؟ برنامه‌های بسیار زیادی برای انجام چنین کارهایی وجود دارد. بین چندین گزینه جست‌وجو کرده، یک برنامه را اضافه و سپس یکی بهتر را پیدا کرده‌اید. پس با برنامه‌هایی که رتبه کمتری دارند خداحافظی می‌کنید.
شاید همه به برنامه‌ای نیاز داشته باشند که برنامه‌هایشان را مدیریت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*