اولین رایانه چهار هسته ای ایسر وارد بازار میشود

 

شرکت ایسر اعلام کرده است آزمایش این رایانه‌ها نشان داده که پردازنده‌های جدید می‌توانند کارایی CPU را تا ۲۰ درصد و کارایی کارت گرافیک را تا ۳۰ درصد افزایش دهند

شرکت ایسر عرضه اولین رایانه‌های شخصی را که دارای پردازنده‌های چهارهسته‌ای Ivy Bridge هستند آغاز کرده‌است. ایسر جزو اولین شرکت هایی است که رایانه های مجهز به پردازنده های نسل سوم اینتل را وارد بازار می کند.رایانه‌های دسکتاپی جدید ایسر در حال حاضر دارای دو نوع پردازنده Core i5 و Core i7 هستند. این شرکت تصمیم گرفته است در هفته‌ها و ماه‌های آینده لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌های دارای پردازنده‌های نسل سوم اینتل را نیز وارد بازار کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت computerworld، رایانه‌های کنونی مجهز به پردازنده‌های نسل دوم اینتل هستند که اصطلاحاً به آنها پردازنده‌های Sandy Bridge می‌گویند. اینتل این پردازنده‌ها را در ژوئیه ۲۰۱۱ به بازار معرفی کرد. ایسر حالا رایانه‌هایی را وارد بازار کرده است مجهز به پردازنده‌های معروف به Ivy Bridge هستند.

شرکت ایسر اعلام کرده است آزمایش این رایانه‌ها نشان داده که پردازنده‌های جدید می‌توانند کارایی CPU را تا ۲۰ درصد و کارایی کارت گرافیک را تا ۳۰ درصد افزایش دهند.

پل اوتلینی، مدیر عامل اینتل هفته گذشته ضمن اعلام خبر ورود رایانه های دارای پردازنده های چهار هسته‌ای نسل سوم گفته بود تراشه‌ها و پردازنده‌های مورد نیاز برای لپ‌تاپ‌ها تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به بازار عرضه خواهد شد. شرکت ایسر در اوایل سال جاری نیز از تولید اولترابوک‌های Aspire S5 که دارای پردازنده‌های Ivy Bridge است خبر داده بود.

رایانه‌های جدید ایسر بین ۶۹۹.۹۹ تا ۱۱۹۹.۹۹ دلار قیمت دارند و بیشتر بخش‌های متوسط به بالای بازار از جمله علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای را هدف گرفته‌اند. این رایانه‌ها دارای ۲ ترابایت فضای ذخیره و مجهز به پورت‌های یواس‌بی ۲.۰ و ۳.۰، پورت HDMI، پورت Ethernet و Wi-Fi هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*