کلش رویال: کارت جادوی Lightning

در این قسمت قصد داریم یکی دیگر از کارت‌های کلش رویال را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید تا با یکی از کارت‌های کلش رویال آشنا شوید. این بار به سراغ کارت جادوی Lightning برویم تا با قابلیت‌های آن آشنا شویم.

کارت جادوی Lightning در کلش رویال چیست؟

با استفاده از این جادو می‌توان تیرهایی از رعدوبرق را به حداقل سه نیرو یا ساختمان دشمن با بیشترین مقدار hitpoint در حوزه هدف شلیک کرد. این کارت همچنین آسیب وارده به Crown Tower را کاهش می‌دهد.

خلاصه ویژگی‌های این کارت:

  • این کارت را می‌توان در Goblin Stadium یا اولین زمین مسابقه (Arena) آزاد کرد.
  • هنگامی‌که استفاده شود، رعدوبرق‌هایی با انیمیشن‌های مشابه با همتای خود در بازی Clash of Clans شلیک شده و سه نیرو یا ساختمان دشمن با بیشترین مقدار hitpoint را در حوزه تأثیر خود مورد هدف قرار می‌دهد.

بهترین استراتژی استفاده ازآنچه زمانی است؟

  • از این جادو می‌توان برای نابود کردن towerها و آسیب زدن به نیروهایی با مقدار hitpoint بالا مثل جاینت ها استفاده کرد.
  • کارت جادوی Lightning می‌تواند تیرهایی از رعدوبرق را به حداقل سه نیرو یا ساختمان دشمن با بیشترین مقدار hitpoint در حوزه هدف شلیک کرد.
  • این جادو در برابر نیروهای بربر و ساحره‌های موجود در کنار Crown Towerها بسیار مؤثر بوده به‌خصوص که این جادو می‌تواند به سه نیرو یا ساختمان دشمن با بیشترین مقدار hitpoint شلیک کند.

جالب است بدانید:

  • جادوی Lightning اولین جادویی است که در بازی Clash of Clans آزاد می‌شود. بااین‌حال قضیه در Clash Royale متفاوت بوده و این جادو اولین جادوی آزادشده توسط بازیکن نیست.
  • برخلاف Clash of Clans، جادوی Lightning فقط توانایی حمله به سه ساختمان یا نیروی دشمن را دارد درحالی‌که در Clash of Clans این جادو تمامی نیروها و ساختمان‌های موجود در حوزه تأثیرش را مورد هدف قرار می‌داد.
  • کارت جادوی Zap به‌عنوان نسخه ضعیف شده Lightning عمل کرده و ۱/۳ جادوی Lightning اکسیر مصرف می‌کند و به همین ترتیب ۱/۳ جادوی Lightning نیز آسیب می‌رساند. بااین‌حال جادوی Lightning محدودیت داشته و تنها می‌توان به سه ساختمان یا نیروی دشمن آسیب زد اما جادوی Zap به‌تمامی ساختمان‌ها و نیروهای موجود در حوزه تأثیر خود آسیب می‌زند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام خدمت تمام دوستان
    تو بازی رویال کلن زدیم بیاید با هم بریم بالا
    اسم کلن:IRAN.ROYALE
    تگ کلن
    #۲RJG9L2
    خوش حال میشم اگه بیاید