گلکسی J3 جدید احتمالا به زودی در اروپا منتشر خواهد شد

سری J گلکسی یکی از مجموعه سری‌ گوشی‌های سامسونگ است که برخلاف سری S که متشکل از گوشی‌های بالارده و گران قیمت است، موبایل‌های سری J از قیمت کمتری بهره می‌برند و از نظر سخت افزاری نیز اختلاف فاحشی با سری S دارند. گلکسی J3 مدل ۲۰۱۶ یکی از جدیدترین اعضای این خانواده است که در حال حاضر سامسونگ این گوشی را در چین عرضه کرده است. این موبایل در آمریکا نیز عرضه شد. حال گویا باید شاهد عرضه‌ی آن در اروپا نیز باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که گفتیم طبق گزارشاتی که منتشر شده احتمالا Galaxy J3 (2016) پای خود را به اروپا نیز باز خواهد کرد. این گوشی ارزان قیمت در حال حاضر در چند سایت محلی سامسونگ مانند شعبه‌ی اسپانیا، ایتالیا، و هلند قرار گرفته و گفته شده که در طی هفته‌های آینده شاهد عرضه‌ی محصول جدید سامسونگ خواهیم بود. هرچند، هنوز قیمتی برای این گوشی اعلام نشده است، اما رسانه‌‌ای از آلمان معتقد است که گلکسی J3 جدید به قیمت ۱۸۹ یورو در آلمان به فروش رسد.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به صفحه‌ی ۵.۰ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰p اشاره کرد. در زیر قاب محصول جدید سامسونگ از یک تراشه‌‌ی کوالکام با پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای استفاده شده که با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. جالب است بدانید که مدلی که در چین عرضه شد دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۱.۵ حافظه‌ی رم بود و از گزینه‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی فضای داخلی بهره می‌برد. البته تمامی این مدل‌ها از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی استفاده می‌کنند و می‌توان میزان حافظه‌ را تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. دوربین استفاده شده در عقب گوشی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی نیز از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی گوشی نیز بر عهده‌ی باتری باظرفیت ۲,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهتره به این موبایل بگن یه اشغال پایین رده و اما گرون از شرکت تولید زباله با نام سامسونگ