آنچارتد 4

آنچارتد ۴ طلایی شد؛ پایانی برای یک دزد را به زودی آغاز خواهید کرد

به تازگی خبری در فضای مجازی گرار گرفته مبنی بر اینکه آخرین دیسک بازی آنچارتد ۴: پایان یک دزد ( Uncharted 4: A Thief’s End ) آپلود شده است. این یعنی مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و به زودی باید شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

همانطور که در مقدمه خواندید بازی آنچارتد ۴ نیز طلایی شد. در اسفند ماه بود که استدیوی سازنده‌ی بازی، Naughty Dog، اعلام کرد که عرضه‌ی بازی برای دو هفته به تاخیر افتاده تا کارهای نهایی برای تکمیل بازی صورت گیرد.

همچنین گفته شد که قرار است در اواخر ماه مارس بازی آماده شده و در نهایت شاهد عرضه باشیم که گویا استدیوی سازنده‌ی بازی به قول خود وفا کرده است. این باز که در E3 سال ۲۰۱۴ معرفی شد تا برای سال ۲۰۱۵ عرضه شود، به‌ خاطر ترک کردن کارگردانان بازی به نام Amy Henning و Justin Richmond، استدیوی سازنده مجبور شد تا بازی را از ابتدا نوشته و یک تاخیر نسبتا طولانی را شاهد باشیم.

این بازی قرار بود تا در به ۲۶ آوریل (هفتم اردیبهشت) عرضه شود، اما سونی اعلام کرد که بازی دوباره با تاخیر موجه شده و زمان عرضه‌ی بازی به ۱۰ مه (۲۱ اردیبهشت) تغییر یافت. با این حساب تنها دو ماه باقی مانده تا بتوان این بازی زیبا را تجربه کرد.

بازی آنچارتد ۴: پایان یک دزد ( Uncharted 4: A Thief’s End ) قرار است به صورت انحصاری برای کنسول خانگی PS4 عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*