تازه ترین تیزر HTC10 خبر از قدرت صوتی بالای این محصول می‌دهد

پرچمدار پر سر و صدای اچ تی سی به نظر می‌رسد که از نظر قدرت صوتی نیز قابل توجه خواهد بود. تازه ترین تیزر این محصول به بخش صوتی این دستگاه اشاره می‌کند.

پس از روز گذشته که به طور قطع مشخص شد نام پرچمدار بعدی اچ تی سی HTC 10 خواهد بود، تیزر جدیدی از این محصول تایوانی منتشر شد که این بار به یک قسمت دیگر این محصول اشاره کرده است.

تازه‌ترین تیزر HTC 10 که در بالا می‌توانید مشاهده کنید تماماً مربوط به قابلیت‌های صوتی این محصول می‌شود. بسیاری از علاقه‌مندان درباره این قسمت از پرچمدار اچ تی سی ابراز نگرانی کرده بودند. همانطور که  در تصاویر مشخص شده است، دیگر از بلندگو‌های BoomSound در قسمت جلو خبری نیست.

اچ تی سی قصد دارد پس از چندین سال رو به افول، هر کسی را به خودش جذب کند. به همین خاطر پرچمدار جدید این کمپانی از یک سیستم جدیدی در بخش صدایش بهره می‌برد. هرچند که از تصاویر درز کرده و یا رندرها نیز نمی‌توان کیفیت آن را حدس زد. بنابراین باید تا ۲۴ فروردین منتظر ماند و از نزدیک شاهد این محصول بود.

به احتمال فراوان HTC 10 از یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی QHD Super LCD 5، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپری، دوربین بسیار باکیفیت و اندروید مارشمیلو بهره خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*