گوگل بازی را شروع کرد: نکسوز ۱۶ در فضا!

گوگل بازی را شروع کرد: نکسوس ۱۶ در فضا !

این روزها آن‌قدر در دنیای گجت‌های تکنولوژیک، اخبار دروغین و جعلی منتشر می‌شود که شاید رسم دروغ سیزده یا همان دروغ روز اول آوریل فراموش شده باشد. اما گوگل بازی را زودتر از دیگران شروع کرده است و با ایده‌ای جذاب به سراغ روز اول آوریل رفته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

روز سیزدهم فروردین یا به عبارت دیگر روز اول آوریل، روز جهانی “April Fools’ Day” نامیده می‌شود و افراد مختلف با انتشار اخبار جعلی، با کاربران شوخی می‌کنند. کمپانی‌های دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با اخباری که برخی از اوقات خیلی هم جدی برداشت می‌شود، با کاربران خود شوخی می‌کنند. به طور مثال سال گذشته سامسونگ با خبر معرفی گلکسی بلید اج (Galaxy BLADE Edge) و گوگل با خبر آمدن پک من به سرویس گوگل مپ، با کاربران شوخی کردند.

امسال هم گوگل پیش قدم شده است و این بار اولین دروغ سیزده را به جامعه‌ی توسعه دهندگان اندروید گفته است! در پنل آنلاین توسعه دهندگان اندروید به تازگی نقدها و بازخوردهایی منتشر شده است که فرستنده‌ی آنها یک فضانورد است و پیام خود را در فضای خارج از جو زمین ارسال می‌کند؛ سیاره‌ای که جاذبه هم ندارد!

در این پیام که از سوی الکس اسکات منتشر شده، آمده است که:

“من عاشق استفاده از برنامه‌ی (نام برنامه‌ی آن توسعه دهنده) هستم، اما ای کاش این برنامه برای استفاده در جاذبه‌ی صفر، از طراحی فضایی پشتیبانی می‌کرد. در آن صورت حتما به آن امتیاز شش سفینه را می‌دادم!”

معیار امتیازدهی در این پیام به جای ستاره، سفینه است و تاریخ ارسال آن هم روز اول آوریل سال ۲۰۲۹ میلادی است! اما جالب‌ترین نکته این است که این پیام توسط یک نکسوس ۱۶ ارسال شده است که Nexus Space نامیده می‌شود و سیستم عامل آن هم اندروید نسخه‌ی ۶.۰ است!

گوگل بازی را شروع کرد: نکسوز ۱۶ در فضا!

نکسوس اسپیس یک دیوایس ساخته شده در سال ۲۰۲۹ است و رزولوشن این اسمارت‌فون، ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است! اگر شما هم به پنل توسعه دهندگان سیستم عامل اندروید دسترسی دارید، می‌توانید کنسول خود را چک کنید تا به احتمال زیاد بازخورد الکس اسکات فضانورد را مشاهده کنید؛ شاید هم اپلیکیشن شما امتیاز بالاتری گرفته باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*