اپل واچ خود را به صورت آنلاین بسازید و بعد آن را بخرید

اپل واچ خود را به صورت آنلاین بسازید و بعد آن را بخرید

پیش از این سایت اپل تنها به شما اجازه می‌داد طرح‌های از پیش آماده‌ی اپل واچ را مشاهده کنید و اگر شما می‌خواستید یک بند متفاوت را با مدلی دیگراز ساعت هوشمند اپل ترکیب کنید، این ترکیب ناچارا باید در ذهن شما اتفاق می‌افتاد و راهی وجود نداشت که آن ست را در عمل مشاهده کنید.

اما طی تغییرات جدیدی که در فروشگاه آنلاین اپل ایجاد شده است، شما می‌توانید تمام خلاقیت و البته سلیقه‌ی خود را به چالش بکشید و از میان بندها و مدل‌های مختلف بدنه، ترکیب مورد علاقه‌تان را بسازید. در این قابلیت جدید، تمام بندهایی که تابحال معرفی شده اند به همراه تمام مدل‌های اپل واچ به صورت کاملا دقیقا و مطابق واقعیت، آماده‌ی انتخاب هستند و شما می‌توانید هر بندی را با هر مدلی ترکیب کنید تا به ظاهر مورد علاقه‌ی خود برسید.

اپل واچ خود را به صورت آنلاین بسازید

این قابلیت با عنوان گالری اینتراکتیو و در شاخه‌ی Gallery اپل واچ قرار دارد که از طریق این لینک در سایت رسمی اپل به طور مستقیم قابل دسترسی است. بعد از وارد شدن به این بخش، ابتدا به تب “Cases” بروید تا بتوانید مدل اپل واچ خود را انتخاب کنید. تمام مدل‌های تولیدی از مدل‌های استیل گرفته تا مدل‌های آلومینیومی و در تمام رنگ‌ها از جمله مشکی فضایی و طلایی سرخ قابل انتخاب هستند. برای تغییر مدل هم کافی است صفحه را به سمت چپ و راست اسکرول کنید؛ قابلیت اینتراکتیو بودن هم باعث می‌شود براحتی بتوانید بین مدل‌های مختلف جابجا شوید و چه بر روی صفحات لمسی و چه با استفاده از ماوس، انتخاب خود را انجام دهید:

اپل واچ خود را به صورت آنلاین بسازید و بعد آن را بخرید

بعد از انتخاب مدل ساعت، نوبت بند آن است که با رفتن به تب “Bands” می‌توانید آن را تعیین کنید. انواع بندها در مدل‌های چرم، اسپورت و دستنبدهای استیل در این گالری فراهم شده اند و درصورت تولید بندهای جدید، آن بندها نیز در این قسمت قابل انتخاب هستند:

اپل واچ خود را به صورت آنلاین بسازید و بعد آن را بخرید

در تب نهایی نیز می‌توانید ظاهر اپل واچ در حالت نمایش ساعت را انتخاب کنید. تمام هوم اسکرین‌ها که “Faces” نامیده می‌شوند، در این قسمت آورده شده اند و با انتخاب آنها می‌توانید ببینید که ظاهر ساعت هوشمندتان در نهایت چگونه می‌شود:

اپل واچ خود را به صورت آنلاین بسازید و بعد آن را بخرید

در قسمت پایینی کادر انتخاب هم می‌توانید مشخصات مدل، جنس بدنه و نام بندی که انتخاب کرده اید را مشاهده کنید. در نهایت بعد از اینکه تمام قسمت‌های ساعت هوشمندتان را انتخاب کردید و از انتخاب خود راضی شدید، می‌توانید به قسمت فروشگاه بروید و همان مدل اپل واچ را به همراه بند مورد نظرتان سفارش دهید و آن را دم درب منزلتان تحویل بگیرید. خوبی انتخاب به این روش این است که اولا از تمام گزینه‌های موجود برای انتخاب بند و مدل بدنه مطلع می‌شوید و دوم اینکه می‌توانید دقیقا ببینید که بند انتخابی شما در ترکیب با بدنه و سیستم عامل WatchOS (سیستم‌ عامل مخصوص اپل واچ) به چه شکلی در می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*