LeEco Le 2 مدلی با تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۵ دارد

شاید خواندن تیتر برای شما نیز عجیب باشد زیرا قرار بوده که تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۵ در انحصار پرچم‌دار میزو باشد اما طبق آخرین اخباری که به دستمان رسیده گویا LeEco Le 2 نیز قرار است از این تراشه‌ی قدرتمند بهره ببرد.

امروز بنچمارکی از گوشی LeEco Le 2 در فضای مجازی منتشر شده که در کمال تعجب نشان می‌دهد پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی چینی از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۵ ساخت مدیاتک بهره خواهد برد.

اگر از دنبال کنندگان خبرهای ما باشید می‌دانید که ایکس ۲۵ جدیدترین تراشه‌ی ساخت مدیاتک است و قرار بوده که به‌صورت انحصاری در اختیار کمپانی میزو باشد تا در گوشی میزو پرو ۶ استفاده گردد.

اما در آخرین بنچمارک‌هایی که از گوشی LeEco Le 2 منتشر شده برخلاف آنچه که فکر می‌کردیم این موبایل مجهز به یک تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۵ است که با کد Meditek MT6797T نیز شناخته می‌شود بوده و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رام خواهد داشت.

البته این‌ها تنها اطلاعاتی نیستند که می‌توان از لیست منتشر شده متوجه شد. محصول LeEco از صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود.

در عقب این گوشی یک دوربین ۱۵ مگاپیکسلی استفاده شده و یک دوربین ۷ مگاپیکسلی نیز در جلوی LeEco Le 2 قرار خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید که دوربین‌های این گوشی در واقع سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و ۸ مگاپیکسلی در جلو دارند که در بنچمارک به این صورت زده شده است.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که این گوشی در واقع مدل دیگری نیز دارد که قبلا با آن آشنا شده بودیم و در آن مدل از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده بود که به احتمال زیاد قرار است با قیمت بالاتری نسبت به مدل مدیاتک خود عرضه شود. هر دو مدل به نظر می‌رسد که ماه آینده‌ی میلادی رونمایی شوند.

لیست بنچمارک گرفته شده از LeEco Le 2

نظر خود را با ما در میان قرار دهید. در صورتی که بخواهید این گوشی را خریداری کنید مدل اسنپدراگون ۸۲۰ آن را انتخاب می‌کنید یا انتخاب شما مدل ارزان‌تر مدیاتک هلیو ایکس ۲۵ خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*