Playstation VR

هدست واقعیت مجازی Playstation VR از کامپیوتر پشتیبانی خواهد کرد؟

سونی قصد دارد تا با عرضه هدست واقعیت مجازی Playstation VR معادلات بازار کنسول‌های بازی را نیز برهم بزند. همانطور که می‌دانید این هدست مخصوص کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. اما مدیران سونی می‌گویند در آینده ممکن است کامپیوتر‌های شخصی نیز از این محصول پشتیبانی کنند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

برخلاف سایر هدست‌های واقعیت مجازی، کمپانی سونی هدست Playstation VR را مخصوص کنسول‌ بازی نسل هشتمی خودش تولید کرده است اما ممکن است در آینده اتفاقات تازه‌ای برای این محصول رقم بخورد. این احتمال وجود دارد سونی جهت فروش هرچه بیشتر هدست خودش، آن را برای کاربران کامپیوتر‌های شخصی نیز عرضه کند. این کمپانی بر این آگاه است که کاربران کنسول‌های بازی آنقدر زیاد نیستند که بتواند هدست‌های خودش را تنها مخصوص کنسول‌های پلی استیشن ۴ به خوبی بفروشد.

یکی از مدیران کمپانی Sony Computer Entertainment به این نکته اشاره کرده که ممکن است در آینده پشتیبانی از هدست‌های Playstation VR توسط کامپیوتر‌های شخصی انجام گیرد، اما در حال حاضر این شرکت تمرکز اصلی خودش را بر روی بازی‌های مخصوص به کنسول پلی استیشن ۴ گذاشته و به همین زودی نمی‌توان درمورد آن صحبت کرد.

morpheus-headset-two-column-01-ps4-eu-17jun15وی همچنین معتقد است که گستردگی فروش هدست واقعیت مجازی سونی به هیچ عنوان محدود نخواهد بود اما با این حال ایده کار با هدست Playstation VR بر روی کامپیوتر‌ها نیز می‌تواند در آینده بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. هرچند که به نظر نمی‌رسد حداقل تا سال آینده چنین تفکری در مخیله سونی جانی داشته باشد. کمپانی سونی در حال حاضر پیش فروش هدست واقعیت مجازی Playstation VR را آغاز کرده است.

در شرایطی که رقابت دو کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بسیار داغ است، هدست واقعیت مجازی مخصوص کنسول سونی می‌تواند معادلات را به کلی تغییر دهد. سونی ۲۵ اسفندماه بود که در سان فرانسیسکو از هدست واقعیت مجازی خودش رونمایی کرد.

این هدست قیمتی به مراتب بیشتر از کنسول پلی استیشن ۴ خواهد داشت. این هدست با قیمتی در محدوده ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. علاوه بر آن در روز عرضه این هدست کاربران قادر خواهند بود تا ۱۰ بازی مخصوص به این هدست از جمله Final Fantasy XIV را نیز تهیه کنند که به وسیله کنسول پلی استیشن ۴ قال اجرا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*