گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 فردا معرفی می‌شود ؟!!

گلکسی اس 8 فردا معرفی می‌شود ؟!! حساب توییتر و فیسبوک سامسونگ امروز با اشتراک‌گذاری پستی با مضمون «فردا یک چیز بزرگ معرفی می‌شود» و انتشار تصویری که در آن عدد 8 به چشم می‌خورد، کاربران این شبکه‌های اجتماعی را احتمالا برای معرفی پرچمدار جدید خود آماده می‌کند!

همانطور که می‌دانید، مدتی پیش سامسونگ گلکسی اس7 و اس7 اج را در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی نمود؛ اما این تیزر می‌تواند حاکی از معرفی شدن گلکسی اس8 طی روز آتی باشد. سامسونگ معمولا پرچمداران سری S و Note خود را یکبار در سال نونوار می‌کند و معرفی گلکسی اس 8 درحالی‌که تنها چند روز از معرفی گلکسی اس7 می‌گذرد، اقدامی عجیب است!

گلکسی اس 8 ؛ دروغ اول آوریل ؟!

از خاطر نبرید که امروز سیزدهم فروردین یا همان اولین روز از ماه آوریل است و همواره جهانیان این روز را به شوخی کردن با یکدیگر می‌پردازند که در فرهنگ عامه ما ایرانیان به «دروغ سیزده» شهرت یافته است. گرچه نمی‌توان احتمال معرفی یک محصول جدید از سامسونگ با عدد 8 را به‌طور کامل رد نمود؛ اما عدم وجود هرگونه شایعه و اطلاعات درز کرده درباره گلکسی اس 8 ، خیال کاربران را از معرفی این گوشی تاحدودی آسوده می‌سازد!

در سال‌های گذشته سامسونگ با خبر رونمایی از دستکش هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر و Galaxy Blade edge که می‌توان از آن به‌جای چاقوی آشپزخانه استفاده نمود در روز اول آوریل به شوخی با کاربران دنیای مجازی پرداخت.

نظر شما درباره پست جدید سامسونگ چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. کاش زودتر بیاد

  2. چقدر شماها پلشتید آخه
    داره میگه دروغ آوریل
    باز شماها میگید چی ؟ کی ؟ کجا ؟ چند ؟
    نگاه با کیا شدیم 80 ملیون
    :Weary: :Tired: :Tears:

  3. چی شد پس؟
    معرفی نشد ؟

  4. احتمالا همون A8 2016باشه

  5. هرچی باشه مامنتظر خواهیم ماند تا فردا

  6. درسته دروغ اول اپریل داریم،
    ولی این دیگه خیلی دروغه!
    دیگه شده، به قول ما ایرانیا، خالی بندی. حتی دیگه خیلی خالی بندیه!
    تا اونجایی که من ادما رو شناختم، هر وقت خالی بندی خیلی بزرگه باشه طوریکه خالی بندی تابلوییی باشه، شک کن که یه حقیقتی هم این وسط باشه.
    از دست این شرکتا فناوری!