Bioshock: The Collection

پلتفرم‌های مقصد Bioshock: The Collection مشخص شد

چندی پیش اخباری در خصوص انتشار مجموعه‌ای از سری بازی Bioshock به بیرون درز پیدا کرد اما منبع معتبری صحت آن را تایید نکرده بود. شایعات زمانی شدت گرفت که برخی از نهادهای رده بندی سنی در کشورهای مختلف اقدام به تعیین رده سنی برای این مجموعه کردند. حال ساعاتی پیش بر طبق اعلام نهاد رده بندی سنی آمریکا یا به اختصار ESRB، بازی‌بازان به‌زودی می‌توانند عنوان Bioshock: The Collection را بر روی پلتفرم‌های نسل هشتمی خود بازی کنند.


بنا بر اعلام نهاد رده بندی سنی سرگرمی‌های الکترونیکی آمریکا، بازی Bioshock: The Collection در زمانی نچندان دور در اختیار بازی‌بازان قرار می‌گیرد. این در حالی است که پیش‌تر، نهاد رده بندی سنی تایوان و همچنین نهاد رده بندی سنی برزیل عرضه این بازی را تایید نموده بودند.

با استناد بر منبع معتبر Gematsu، عناوین موجود در این مجموعه شامل، نسخه اول Bioshock، 2 Bioshock و Bioshock: Infinite می‌شوند. بدون تردید با وجود بازی‌های مجموعه ذکر شده در کنسول‌های نسل هفتمی مقصد آن رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

البته ناگفته نماند که با وجود اخبار متوالی که پیرامون Bioshock: The Collection در سطح رسانه‌ها به چشم می‌خورد، ناشر آن یعنی 2K به صورت رسمی از وجود چنین مجموعه‌ای رونمایی کرده است.
جالب است بدانید اولین نسخه از Bioshock در 24 ماه اوت سال 2007 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر گردید و دارای سبک تیراندازی اول شخص می‌باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*